۰ نفر
۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
مسجد محور وحدت مسلمانان است

امام جمعه پلدختر گفت: مساجد سنگر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و مراکز اصمیمات مهم و برجسته است که باید در کنار عبادت امورفرهنگی انجام گیرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،حجت الاسلام محمد سوری در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر با بیان این که در مساجد نباید از انجام امور فرهنگی غافل باشند افزود: فرهنگ انقلاب اسلامی باید به جوانان و نوجوانان تبیین شود زیرا امید اصلی نظام جمهوری اسلامی به این قشر آینده ساز کشور است .
وی با بیان این که کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه فرهنگی پیش قدم باشند گفت: کانون های مساجد نقش انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلامی و در منطقه را برای قشر جوان و نوجوان تبیین کنند
حجت الاسلام سوری افزود: مسجد مرکز تصمیمات مهم و برجسته و تجلیگاه وحدت و کانون مشورت و تعامل اجتماعی است .
امام جمعه پلدختر گفت: مسجد در هر زمان و مکانی تحت هر شرایطی پیام آور آرامش روحی ، فکری و عقیدتی است که حافظ سلامت دین و جامعه و محل گسترش مکارم اخلاقی است .
وی با بیان این که مسجد محل عبادت ، اتحاد و اتفاق است گفت: مسجد پایگاهی برای مطرح کردن آموزه های دینی و بسیج و بهترین سنگر برای حفظ اسلام و دفاع از آرمان ها و دستاوردهای دینی و جایگاه تبیین ولایت است .
وی افزود: باید جوانان را برای حضور در مسجد ترغیب و تشویق کرد زیرا برای حفظ آنان بهترین عمل در شرایط فعلی است که باید برای تحقق آن برنامه ریزی کرد .
امام جمعه پلدختر گفت: مساجد در هدایت و بصیرت افزایی و روشنگری جوانان برای مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن نقش بسزا و حایز اهمیتی دارند.
حجت الاسلام سوری با بیان این که مسجد محور وحدت مسلمانان است ، افزود: تقویت مساجد و برپایی جلسات و برنامه های فرهنگی و مذهبی و برگزاری آموزش های اجکام اسلام در آن موجب افزایش امنیت اجتماعی می شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =