آندرانیک تیموریان گفت که ناهماهنگی ملی‌پوشان ایران در بازی با قطر طبیعی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی این تیم برابر قطر گفت: از همه تماشاگرانی که امروز به آزادی آمدند تا ما را حمایت کنند تشکر می کنم. ما با تعداد بازی های دوستانه ی کمی به این رقابت گام گذاشتیم. طبیعی بود کمی ناهماهنگ باشیم ولی خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و با دست پر این بازی را ترک کردیم. تلاش می کنیم تا برابر چین هم به موفقیت برسیم.
وی در پاسخ به سوالی درباره درگیری های پایانی این دیدار عنوان کرد: نمی خواهم در این باره اصلاً صحبتی بکنم.
هافبک تیم ملی در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به داوری این دیدار چیست؟ گفت: داور سریلانکایی بود و برخی موقعیت های 50-50 را اشتباهاً به ضرر ما سوت می زد. او هم انسان است و جایز الخطا. خوشحالم که سه امتیاز این بازی را گرفتیم.
او در پاسخ به سوالی درباره حضور پرتعداد تماشاگران ایرانی در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: با تدابیری که فدراسیون داشت، مردم خونگرم ایران به استادیوم آمدند و بازی را دیدند. دستشان درد نکند. امیدوارم که این حمایت را تا آخر از ما داشته باشند.
تیموریان در پایان و در پاسخ به سوالی درباره حمایت اهالی فوتبال و ورزش از تیم ملی بیان کرد: به عنوان کوچکترین عضو تیم ملی ایران از همه کسانی که از تیم ملی حمایت می کنند تشکر می کنم. همه از تیم خود حمایت می کنند. از خبرنگار تا بازیکنان تیم ملی همه هدفمان صعود به جام جهانی است و برای آن می جنگیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    1 0
    با سلام ، درود به شرفت كاپيتان
  • بی نام NL ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    1 0
    داور بسیار ضعیف بود ولی اگر یک داور مقتدری در بازی بود , حداقل یک بازیکن از ایران و همچنین کارلوس کئروش را از بازی اخراج می کرد .