معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تصریح کرد: در تمامی مراحل برگزاری انتخابات آینده، ارکان قانون را با صراحت اجرا خواهیم کرد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، «فتح اله حقیقی» صبح سه شنبه در سمینار معاون سیاسی وزیر کشور با فرمانداران و بخشداران استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت:مطالعه و برنامه ریزی برای ورود جدی به انتخابات در استان آغاز شده است.
وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، به 10 مرحله تقسیم و مباحث کلان با آسیب شناسی دقیق احصاء شده است.
حقیقی تصریح کرد: با اقتدار و قدرت کامل به انتخابات ورود پیدا خواهیم کرد و بنام قانون، قانون را در ارکان انتخابات جاری خواهیم نمود.
وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که انتخاباتی برگزار شود که سلامت و قانون بر آن حاکم باشد و در فضایی رقابتی شور و نشاط انتخابات را برای مردم فراهم آوریم.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری بیان کرد: انتخابات باید باشکوه باشد و در عمل به مردم تضمین دهیم که تمام مراحل قانون را با امنیت و ارکان آن به زبان قانون با اقتدار کامل اجرا می کنیم.
وی افزود: با بضاعت خوبی که در فرمانداری ها و بخشداری ها وجود دارد و افراد شاخصی که در این مجموعه انتخاباتی حضور دارند،انتخاباتی را برگزار می کنیم که در شایستگی مردم استان البرز باشد و یقین دارم نتیجه انتخابات هر چه باشد اراده مردم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =