خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي ترابي A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    در محله حسين آباد مهر شهر كرج در خيابان اصلي نزديك مسجد جامع بسياري از دست فروشان بدون توجه به آرامش مردم بساط وانت و چرخ هاي خود را پهن كرده و ترافيك شديدي ايجاد مي كنند همچنين آسفالت كوچه هاي محله فرهنگ از بين رفته و شهرداري تنها به لكه گيري بعضي از آن ها اقدام كرده كه با توجه به نياز مبرم به آسفالت جديد هيچ تغييري در اين محل ايجاد نشده است و هنگام بارندگي وضعيت اسفباري ايجاد مي شود.
  • احمدی A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    1 0
    با سلام و احترام. سال گذشته مطلبی در مورد آلایندگی شرکت پشم سنگ ایران واقع در منطقه 21 تهران محدوده شهرک استقلال فرستادم و شما لطف کرده و انتشار نمودین.متاسفانه در روزهای گذشته شاهد این بودیم که مسئولین محیط زیست اعلام میکنن که مدارس باید تعطیل شود،خودروها باید معاینه فنی بگیرند و اگر معاینه فنی نداشته باشند جریمه میشوند و...بنده سوال دارم که شما وقتی نمیتونید درب یک کارخانه آلاینده که مردم و کارکنان یک منطقه رو عاصی کرده ببندید پس لطفا شعار ندهید.بخدا کارکنان این منطقه نمیتونن نفس بکشن.دود این کارخانه با دو اگزوز قوی دقیقا به سمت تهران میاد.ذرات معلق این کارخانه در هوا پخشه و همه دارن اذیت میشن.بارها و بارها با محیط زیست تماس گرفته شده متاسفانه از اقدام خبری نیست.
  • علی A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    10 2
    سلام. اخیراً عروسی‌های برخی شهرهای استان زنجان به ویژه شهر زنجان با آتش‌بازی نیمه‌شب همراه شده است. صدای آتش‌بازی بسیار مهیب و در حد صدای شلیک گلوله است که از ساعت 1 نیمه شب به بعد مردم را با وحشت از خواب بیدار می‌کند. من به فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان مراجعه کردم ولی می‌گویند که چون فروش این مواد قانونی است ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. تو را به خدا یه فکری به حال ما که بچه کوچک و مریض در خانه داریم بکنید. البته صدای وحشتناک این کار حتی انسان سالم را هم بیمار می‌کند. با تشکر