۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۲

ایسنا نوشت: طاهره ایبد از نگارش کتاب فانتزی طنزی با درونمایه‌های فلسفی ویژه کودکان خبر داد.

این اثر که «سرزمین مرده‌ها و زنده‌ها» نام دارد قرار است از سوی نشر شهر قلم راهی بازار شود.

مجموعه‌های داستانی «سه غول»، «باد کلاه‌بردار» و «خر سخنگو» از دیگر آثار کودکانه این نویسنده است که قرار است در نشر بهانه راهی بازار شود.

«بچه غول» سه داستان مستقل با شخصیت غول‌هاست که ویژه کودکان پایه‌های اول تا سوم نوشته شده و دارای رگه‌های طنز است.

«باد کلاه‌بردار» این نویسنده نیز سه داستان فانتزی را ویژه همین پایه‌های تحصیلی دربر می گیرد. اما «خر سخنگو» تک‌داستانی است که برای کودکان پایه‌های بالاتر یعنی گروه سنی «ج» (سال‌های پایان دبستان) نوشته شده است. ماجراهای این تک‌داستان در فضای دربار و دوره پادشاهان اتفاق می‌افتد.

«چگونه بچه‌های بی‌تربیت را تربیت کنیم» از دیگر آثار کودکانه ایبد است که قرار است توسط انتشارات علمی - فرهنگی راهی بازار شود. این مجموعه شامل داستانی طنز و فانتزی برای کودکان است و ماجرای ماری را بیان می‌کند که کتابی با عنوان «چگونه بچه‌های بی‌تربیت را تربیت کنیم» را پیدا می‌کند و سعی می‌کند بر اساس آن بچه‌هایش را تربیت کند اما با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

طاهره ایبد این روزها در کنار نگارش کتاب «عرعر ماهی» برای کودکان با ویرایش نهایی رمان «مدرسه عالی آدم‌سازی» دست به قلم است. به گفته او، کار نشر رمان «مدرسه عالی آدم‌سازی» به احتمال قوی به موسسه انتشاراتی علمی فرهنگی واگذار خواهد شد. این کتاب در سرزمینی می‌گذرد که بچه‌هایش بعد از رسیدن به سن خاصی باید وارد مدرسه‌ شبانه‌روزی آدم‌سازی شوند. در این مدرسه همه‌چیز مجازی است و بچه‌ها با هیچ انسانی روبه‌رو نمی‌شوند و البته ورود هرگونه حیوانی هم به آن‌جا ممنوع است تا این‌که یکی از بچه‌های مدرسه، مخفیانه گربه‌ای به نام «مغناطیس» را وارد مدرسه می‌کند و... .

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =