مهر نوشت : ماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون روحیه انقلابی و مقاومت در برابر زورگویان جهان است.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌ الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته در کرمانشاه اندیشه، تفکر و آرمانگرایی انقلاب اسلامی ایران را سبب ناکامی و شکست توطئه و خدعه‌های دشمنان نظام دانست و اظهار داشت: حفظ روحیه انقلابی‌ و تلاش در ادامه این مسیر مورد تاکید مقام عظمی ولایت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و شهدای والامقام برای تحقق و تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: برای حفظ و بقای انقلاب خون‌های فراوانی ریخته شد.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین به ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: باید برای حفظ و صیانت از اسلام عزیز همه ما تلاش کنیم و در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنیم.

آیت‌الله علما اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان و ستمگران جهان دانست و اظهار کرد: روحیه و تفکر انقلابی، ملت ایران را در جهان سربلند و مقتدر کرده است.

امام جمعه کرمانشاه خواستار توجه جدی به مطالبات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی شد و گفت: تفکر و اندیشه انقلابی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مسئولان در این راه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با دیگر بر حفظ روحیه و منش و تفکر انقلابی و اسلامی تاکید کرد و افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید فصل الخطاب همه مسئولان نظام باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =