۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

ورزش3 نوشت: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران برای پوشیدن پیراهن تیم پیکان و بازی در پرافتخارترین تیم ایران و آسیا با دستمزدی بسیار پایین تر از فصول قبلی در این لیگ به میدان خواهد رفت.

قبل از آغاز لیگ جهانی سال جاری خبر پیوستن سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به پیکان به طور رسمی منتشر شد. او پیشنهاداتی از ایتالیا و ترکیه هم داشت اما ترجیح داد در ایران ماندگار شود و برای اولین بار پیراهن پیکان را بر تن کند. او پیشتر 3 سال در سایپا سابقه حضور داشت اما پس از بازی در شهرداری ارومیه، متین ورامین، کاله و داماش یک بار دیگر به تهران بازگشت و در جمع شاگردان پیمان اکبری قرار گرفت.

موضوع مهم پیش فصل لیگ 95 مبلغ قرارداد سعید معروف بود که تامین این هزینه از کمتر تیم ایرانی بر می آمد اما او بدون هیچ حاشیه یا سر و صدایی با پیکان قرارداد بست. پیمان اکبری سرمربی پیکان در گفت و گویی گفته است:«قرارداد معروف نصف سال گذشته است.» حالا شاید قرارداد معروف با پیکان نصف مبلغ شهرداری ارومیه نباشد اما او نزدیک به یک میلیار کمتر از پیکان دستمزد گرفت.

مبلغ قرارداد معروف در سال گذشته یک میلیارد و ششصد میلیون تومان بوده است و اگر طبق قوانین او برای سال جدید 25 درصد به قرارداد خود اضافه می کرد عددی نزدیک به 2 میلیار دستمزد او می شد اما کاپیتان تیم ملی برای بازی در پیکان با مبلغی کمی بیشتر از یک میلیارد به توافق رسیده است.

البته اوضاع پرداخت ها در والیبال به مراتب بی برنامه تر از فوتبال است و معمولا این اعداد به صورت کامل پرداخت نمی شود. معروف بیش از یک سوم قرارداد خود را هنوز از تیم سال گذشته خود طلب دارد و با توجه به شرایط مالی شهرداری ارومیه به نظر نمی رسد قرارداد این دو تسویه شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =