ایسنا نوشت: رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در دیدار چند تن از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به آن‌ها توصیه کرد که وحدت و همدلی را در مجلس سرلوحه کار خود قرار دهند.

سیده فاطمه ذوالقدر  با اشاره به بازدید روز گذشته خود به همراه طیبه سیاووشی، فریده اولاد قباد و فاطمه سعیدی از منطقه لواسانات اظهار کرد: در این دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در حوزه علمیه لواسانات دیدار کردیم و ایشان در این دیدار خواستار وحدت کلمه و توجه به همدلی در مجلس شدند.

وی افزود: آقای ناطق نوری هم‌چنین ضمن ارائه گزارشی در مورد وضعیت حوزه علمیه لواسانات،  از مجمع نمایندگان تهران و کمیسیون فرهنگی دعوت کردند از این حوزه علمیه بازدیدی بعمل آوردند.

وی ادامه داد: در جریان بازدید ما از منطقه لواسانات با شهردار این منطقه دیدار کردیم و ایشان گزارشی از وضعیت این منطقه، پروژه های در دست احداث و مشکلات مربوطه ارائه کردند و گفتند که منطقه لواسانات از نظر اشتغال‌زایی وضعیت خوبی دارد و امنیت این منطقه بالا و آسیب های اجتماعی آن نیز در کمترین حد ممکن است.

این نماینده مجلس با اشاره به بازدید نمایندگان تهران از چند پروژه عمرانی در منطقه لواسانات یادآور شد:‌ توجه به جاذبه‌های گردشگری در این منطقه، ‌احداث هتل و مهمانسرا، جلوگیری از ساخت و ساز در حریم رودخانه و کوه و اطلاع رسانی درباره قابلیت های منطقه از جمله مواردی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    نماینده های طیف های مختلف باید یاد بگیرند که توسط گفتگو علیرغم دیدگاه های مختلف به راه حل مناسب جهت حفظ و ارتقای منافع ملی برسند. منافع ملی باید نقطه اشتراک فکری همه تفکرات سیاسی باشد.