مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: ما نه مبتنی بر سبک ایرانی ـ اسلامی رفتار می‎کنیم و نه به سبک غربی، بلکه حرکت در وسط میدان برای ما هزینه‎های سنگینی را به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ حجت الاسلام رضا محمدی، که در همایش روز ملی خانواده سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: خانواده در ایران در اولویت پنجم قرار دارد و حوزه خانواده با بحران جدی مواجه است.


وی با تأکید بر لزوم تغییر سبک زندگی در ایران گفت: متأسفانه چه بخواهیم و چه نخواهیم در حال گذر و تغییر از سبک زندگی گذشته هستیم.


این مسؤول در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اعلام اینکه باید جامعه را به سوی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی رهنمون سازیم، توجه به اصل خانواده را بسیار مهم دانست و افزود: دشمنان ما سعی در تزلزل پایه‎های خانواده دارند.

محمدی با بیان اینکه اگر در حوزه تربیتی کار نکنیم دیگر نمی‎توان جلوی آسیب‎های اجتماعی را گرفت، تصریح کرد: باید فرزندان خود را از کودکی به درستی تربیت کنیم.

وی، حجب و حیا را مطلوب دین دانست و افزود: اگر فرزندان ما خوب تربیت نشود در جامعه شاهد وجود افراد بی‎حجاب و بی‎دین و یا افراد باحجاب اما فاقد حیا خواهیم بود که در جامعه مصداق آن وجود دارد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان همدان، عامل دوم در ایجاد بحران در درون خانواده را عدم وقت گذاشتن برای یکدیگر دانست و ادامه داد: در مطالعاتی که بر روی یک‎هزار و 100 خانواده انجام شد، عنوان شده که خانواده در ایران، اولویت پنجم را دارد.

وی در پایان بی‎حوصلگی در خانواده‎ها را عامل دیگر دوری خانواده ها دانست و تاکید کرد: زن و شوهرها دیگر برای هم وقت نمی‌گذارند چراکه زندگی مدرن ساختار زندگی افراد را دگرگون کرده و فضای مجازی به این قضیه دامن زده است.

 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =