میزان نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:حرکات ما در استان‌های مرزی به اقدامات خشن نظامی در برابر اشرار و متجاوزان محدود نمی‌شود.

سردار محمد پاکپور طی سخنانی در مراسم افتتاح 3300 پروژه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه این پروژه ها در استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و خوزستان افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: برداشت ما این است که علت عمده برخی ناامنی های مرزی در شمال غرب و جنوب شرقی کشور مباحث مرتبط با محرومیت و بیکاری در این مناطق است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه به موازات اقدامات امنیتی خوددر مرزها توان قابل توجهی را صرف محرومیت زدایی، اشتغال زایی و اقدامات فرهنگی کرده است، گفت: حدود 43 بیمارستان صحرایی توسط این نیرو در استان سیستان و بلوچستان برپا شده است که تاکنون به 1150 نفر از این طریق خدمات درمانی ارائه شده است.

وی در پایان با بیان اینکه محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان برکت کار نیروی زمینی است، خاطر نشان کرد: حرکات ما در استانهای مرزی به اقدامات خشن نظامی در برابر اشرار و متجاوزان محدود نمی‌شود و ما اگر بخواهیم در برابر آنها اقدامات خشن نظامی انجام دهیم این کار حتما با همراهی مردم بومی خواهد بود. 

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584218

برچسب‌ها