نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس نسبت به ارائه گزارش مرکز پژوهش های اسلامی مجلس در صحن علنی تذکر داده و تاکید کرد: هر دقیقه مجلس ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

به گزارش خبرآنلاین،‌ حشمت الله فلاحت پیشه در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری از رئیس مجلس پرسید که طبق چه بندی از آیین نامه دو ساعت از وقت مجلس به ارائه یک گزارش اختصاص داده می شود؟ گناه برخی نماینده ها چیست که چرا هم گزارش مکتوب را بخوانند و هم دو ساعت از وقت مجلس گرفته شود؟
وی تاکید کرد که خودش از کسانی است که زحمت زیادی به مرکز پژوهش ها می دهد و از گزارش های آن استفاده می کند اما نباید وقت مجلس به آن اختصاص داده شود.
فلاحت پیشه همچنین به گزارشی که درباره فعال ترین نماینده های مجلس نهم ارائه شده نیز اعتراض کرد و گفت: مجلس نهم گزارش داد که فعال ترین نماینده ها کسانی بودند که بیشترین طرح ها را امضا کرده بودند. گزارش و ارزیابی کمی باعث می شود فضای مجلس از کیفی خارج شود.
رئیس مجلس در پاسخ به نماینده مردم اسلام آباد گفت: سایتی خودش رفته و گزارشی با این روند تهیه کرده است. مجلس یا مرکز پژوهش ها این کار را نکرده اند.
علی لاریجانی در پاسخ به مجور قانونی ارائه گزارش مرکز پژوهش ها نیز گفت:‌ اگر ماده 111 آیین نامه را مطالعه کنید می گوید هیأت رئیسه مجلس می‌تواند تمام یا بخشی از یک جلسه مجلس را برای رسیدگی به امور مهم و اساسی کشور اختصاص دهد.
29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    7 0
    به نظرم تعطیل کنید و این هزینه را صرف آموزش و پرورش کشور کنید.