وکیل مانی حقیقی اعلام کرد: شکایت ما از یالثارات شنبه ثبت می‌شود

جمال خندان وکیل مانی حقیقی سینماگری که در متن منتشر شده از سوی نشریه یالثارات مورد توهین قرار گرفته، اعلام کرد روز شنبه شکایت آنان از این نشریه ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیرمسئول نشریه یالثارات روز چهارشنبه هفتم مهرماه در سرمقاله این نشریه از قوه قضائیه برای انتشار متنی که توهین به حقیقی، ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی بود، عذرخواهی کرد و در عین حال به صحت اتهامات و توهین‌های وارد شده به هنرمندان اصرار کرد

خندان وکیل حقیقی در پاسخ به سئوال «خبرآنلاين» در مورد عذرخواهی امروز مدیر مسئول نشریه یالثارات از قوه قضائیه گفت: «تکرار مجدد افترای جنسی به اهالی هنر و سینما به بهانه عذرخواهی از قوه قضائیه در واقع تلاشی برای به سخره گرفتن انتقادهای اخیر به عمل آمده از این نشریه است و به نظر من تداوم به کار بردن عبارات توهین آمیز و خلاف عفت عمومی بر روی تیتر نشریه‌ای موسوم به نام سالار شهیدان جهان، غيرقابل اغماض است و من به وکالت از سوی آقای مانی حقیقی روز شنبه علیه این نشریه به قوه قضائیه شکایت می‌برم، اما واجب‌تر این است که بزرگان فرهنگ نیز فکری به حال این وضعیت بکنند.»

چندی پیش متنی در نشریه «یالثارات» با عنوان «سونامی آلبالوهای جنسی چگونه به سینما آمد» انتشار یافت؛ متنی که البته از روی وب‌سایت این نشریه حذف شده است. محتوای این نوشته که توهین به سه سینماگر محسوب می‌شد، واکنش حقیقی، علیدوستی و فرهادی را به همراه داشت.

حقیقی در جشن انجمن منتقدان اعلام کرده بود، ماجرای توهین آن نشریه را به صورت حقوقی پیگیری خواهد کرد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رمضان GB ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    4 52
    خوب کاری کردند چرا ما باید از این هنر پیشه نماها حمایت کنیم اینها در حال رواج فرهنگ غربی و ابتذال ... در جامعه است به رنگ و لباسشهایشان نگاه کنید.
    • علی A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
      35 2
      این کجا مسلمونیه که بر مبنای حرف یه نشریه تند رو ، حیثیت یه مسلمون، اصلا مسلمون نه یه آدم به بازی گرفته شه . چرا با حرف این نشریه ی معلوم الحال باید در مورد یه شخص قضاوت به این زشتی بکنیم ؟ خجالت آور نیست ... ؟
    • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
      4 0
      شما مشكلت اينه كه با رنگ و زيبايي مشكل داري. وگرنه هيچ كدوم از بانوان مشكل بد حجابي نداشتند. يه گشتي تو شهر بزنيد بد حجابهاي واقعي رو ببينيد
  • بی نام A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    1 0
    تا اخرش بايد برن اگه چنين ادعايي رو نتونن ثابت كنن مه قطعا نميتونن حكمهاي سنگيني براشون صادر خواهد شد
  • بدون نام ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    3 8
    حرف حق تلخه. درودبرنشریه یالثارت. معلومه قیافه هاشون فوله این حرف یالثارات تنهانیست حرف خیلی ازخانمهای بازیگرتلویزیون وسینماست که میگفتندکه امنیت ندارندوفسادغوغامیکند.