لاله اسکندری با حضور در برنامه «اکسیر» تاکید کرد تاکنون همه کارهایی که با موضوع دفاع مقدس به او پیشنهاد شده پذیرفته و از این به بعد هم خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی «اکسیر» با اجرای فرزاد حسنی، شامگاه پنجشنبه هشتم مهر میزبان اسکندری بازیگر «خاک سرخ» و نرگس آبیار کارگردان «شیار 143» بود. موضوع این برنامه از پیش ضبط شده، جنگ و زندگی جانبازان بود.

اسکندری با اشاره به تعداد کارهای هنری‌اش در حوزه جنگ گفت: «تاکنون در پنج سریال تلویزیونی و یک تله‌فیلم با موضوع دفاع‌مقدس حضور داشته‌ام.»

اسکندری که یک روز پس از ضبط این برنامه و در تاریخ ششم مهر، پدرش را از دست داده است، افزود: «تاکنون در پنج سریال و یک تله‌فیلم با مضوع دفاع‌مقدس بازی کرده‌ام؛ سریال‌های «خاک سرخ»، «مادر»، «همچون سرو»، «رقص پرواز»، «در چشم باد» و تله فیلم «نخل گریان» که مضمون همه آن‌ها جنگ بود.»

اسکندری در مورد اولین تصویری از جنگ در ذهن دارد، گفت: «چهار ساله بودم که جنگ شروع شد. دوران ابتدایی را در مدرسه اتفاق واقع در خیابان 16 آذر گذراندم. به خاطر دارم با کودکان جنگ زده‌ای هم‌کلاس بودیم که از خرمشهر آمده بودند و خیلی از آن‌ها چندین تن از اعضای خانواده‌شان را در جنگ از دست داده بودند.»

نرگس آبیار نیز در ادامه با اشاره به همسرانِ جانبازان گفت: «اگر بخواهیم از نقطه‌ای نام ببریم که تبعات جنگ هنوز در آن ادامه دارد باید از منزل جانبازان یاد کنیم. زنانی که عاشقانه در کنار همسران جانبازشان این تبعات را تحمل می‌کنند.»

آبیار که کارگردانی سه فیلم بلند سینمایی «نفس»، «شیار 143» و «اشیا از آن‌چه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» را در کارنامه خود دارد در پاسخ به این سوال که با کدام یک از این آثار زندگی کرده است به فیلم سینمایی «نفس» اشاره کرد.

اسکندری در پایان با اشاره به این نکته که اولین بار جنگ را در سریال «خاک سرخ» با گوشت و پوست خود لمس کرد، گفت: «تاکنون همه کارهایی را که با موضوع دفاع مقدس به من پیشنهاد شده است پذیرفته‌ام و از این به بعد هم می‌پذیرم.»

«اکسیر» با اجرای حسنی و به تهیه‌کنندگی مصطفی شریفی، برنامه‌ای ترکیبی با مضمون سلامت است که تلاش می‌کند سبک زندگی سالم را ترویج کند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =