عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: ورزش روح انسان را از بیراهه به سمت سعادت هدایت می کند و شهرداریها بایستی زیرساخت های ورزش همگانی را توسعه و گسترش دهند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،بهنام محمودی با بیان اینکه سرانه های فرهنگی و ورزشی باید به صورت متوازن در مناطق 12 گانه کرج جانمایی و احداث شوند، گفت: اینکه ساکنین برخی مناطق به امکانات ایده آل دسترسی داشته باشند اما شهروندان محلات محروم در حسرت مجموعه های ورزشی بمانند، پذیرفتنی نیست و با روح عدالت اجتماعی سازگاری ندارد.

وی افزود: مدیریت شهری کرج علاوه بر حمایت از ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان ورزشی که برای خود و شهرمان افتخار آفرینی می کنند، اهتمام ویژه ای در خصوص توسعه زیرساخت های ورزش همگانی دارد و سعی داریم که بین اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان و ورزش رابطه خوب و دوستانه برقرار کنیم.

این قهرمان ورزشی اظهار داشت: ورزش جامعه را از انحراف به سمت آسیب های فرهنگی و اجتماعی باز می دارد و جوانان و نوجوانان را به سمت قله های رفیع سعادت رهنمون می سازد؛ چرا که روح ورزش روح جوانمردی، عزت و غیرتمندی است و دین مبین اسلام نیز توصیه به ورزش و تحرک جسمی و روحی دارد.

محمودی از دفتر مشارکت های شهرداری کرج تقاضا کرد با انتخاب اراضی مستعد احداث مجموعه های ورزشی در سطح مناطق 12 گانه کلانشهر کرج، مذاکرات جدی با بخش خصوصی به منظور توسعه سرانه های رفاهی و ورزشی داشته باشد و از این گذر، معامله ای بُرد - بُرد با بخش خصوصی صورت پذیرد که مبتنی بر مبانی و سیاست های «اقتصاد مقاومتی» نیز می باشد.

این مسئول شهری از حمایت قاطع مدیریت شهری کرج از متقاضیان احداث مجموعه های ورزشی و فرهنگی به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار این کلانشهر خبر داد و بیان داشت: این مهم همسو با مطالبات و نیازهای جامعه می باشد و در شرایط کنونی شاهد فقر شدید سرانه های رفاهی در شهرمان می باشیم که به تبع آن، شاهد رشد آسیب های اجتماعی می باشیم.

محمودی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: ورزش توصیه بزرگان دینی است و هر جا که صحبت از ورزش و فعالیت های سالم و سازنده در میان باشد، گناه و ستم حرفی برای گفتن ندارد فلذا سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت های ورزش حرفه ای و همگانی بهترین هزینه کرد برای سوق دادن شهر به سمت نشاط و تعالی مضاعف است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =