کمیته داوران AFC به داور استرالیایی بازی ایران و ازبکستان هشدارهایی داده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بی شک آن دسته از کارشناس هایی که به دفاع از بنجامین ویلیامز مقابل کی روش پرداختند و گفتند این داور استرالیایی خیلی خوب است و کارلوس نباید به او اعتراض کنند، نمی دانستند دلیل این اعتراض ها از سوی سرمربی ایران چیست.
کارلوس قصد داشت با حرف های خود فضایی به وجود بیاورد که ویلیامز تحت فشار قرار بگیرد و حتی ذره بین Afc و fifa روی این داور استرالیایی دقیق تر شده. حتی ساعاتی قبل از مسابقه هم خبر رسید که کمیته داوران afc به دلیل حساسیت فیفا روی نام ویلیامز، به این داور هشدار داده بود که قضاوت دقیقی داشته باشد و اشتباهی نکند. در واقع کی روش به دنبال همین چیز بود و به هدفش هم رسید. چیزی که شاید خیلی ها آن را متوجه نشدند که حاصلش قضاوت خوب ویلیامز در بازی تیم ملی بود.

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 587529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جانباز 70 دصد A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    43 4
    حالا دیگر باید به همه ثابت شده باشد که جناب کی روش علاوه بریک مربی مدرن و کلاس بالا بودن یک سیاستمدار حرفه ایی نیز می باشد در واقع وی برد خود را قبل از بازی فوتبال کسب نموده است
  • علی پرسپولیسی IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    16 15
    متاسفانه حتی خبرآنلاین هم تفکرات جهان سومی داره. فکر کردید مثلا کسی متوجه هدف کیروش نبوده و فقط شما فهمدید؟ 10 سالمون بود هم تو گل کوچیک سر رفیقمون که داور بازی بود یه داد میزدیم دیگه جرات نمیکرد خطاهامونو بگیره ولی دقت کنید :10 سالمون بود . فرهنگ سازی رو باید از همینجاها شروع کنید. یعنی نفی کار زشت ولو اینکه به سودمون باشه. شمایی که امروز از کیروش بابت این رفتارها که به جامعه منتقل خواهد شد ستایش میکنید حق ندارید فردا روزی از تیم لیگ پایینی به دلیل دنبال داور افتادن با چاقو انتقاد کنید . با آرزوی فرهنگ و ادب.
  • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    22 6
    الحق که این کیروش یک کارکشته است
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    33 2
    اینو من همون موقع گفتم که کی روش قصدش ایجاد حساسیت و تحت فشار گذاشتن این داور برای قضاوت صحیح و حتی کمی محافظه کارانه در برابر ایران هست.