هم‌صدایی شهاب حسینی و حامد بهداد به یاد سالار شهیدان

نمایشنامه رادیویی «هفتاد و سومین نفر» با صدای شهاب حسینی، حامد بهداد و بهروز رضوی از سوی موسسه فرهنگی رسانه آفتاب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، نمایشنامه رادیویی «هفتاد و سومین نفر» اثری است در بزرگداشت حماسه کربلا قصه مظلومیت و رشادت، عطش و خون، آزادگی و جنگاوری، درجه ایمان به خدا و شهادت در راه اوست.

کارهای هنری متعددی در مورد حماسه حسینی صورت گرفته، از جمله آلبوم‌ها و موسیقی‌هایی که در این زمینه ضبط و منتشر شده است، اما در این اثر تلاش شده فضای کربلا تصویری‌تر و زنده‌تر از گذشته پیش روی مخاطب قرار گیرد. کارگردان هنری «هفتاد و سومین نفر» بر عهده رضا اقتصادی است.

هنرمندانی همچون شهاب حسینی، بهروز رضوی و حامد بهداد به عنوان صداپیشه در آن حضور داشته‌اند. موسیقی امید روشن‌بین نیز به خلق زنده‌تر فضا کمک شایانی داشته است.

نویسندگی متن این نمایش صوتی را یاسین حجازی انجام داده است و تاریخ طبری یکی از منابع مهم او برای نگارش متن بوده است.

از دیگر عوامل نمایش صوتی عاشورایی «هفتاد و سومین نفر» می‌توان به تدوینگر: محمدمهدی نوری، مدیر اجرایی: محمد‌ حسن کرمانی‌ها، فضاسازی، باندسازی و میکس: علی افسری، آهنگساز: امید روشن‌بین، تصویرگر: علی میری و طراحی گرافیک: علی شیردستیان اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند آلبوم «هفتاد و سومین نفر» را از فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور تهیه کنند، و یا صورت قانونی و با رعایت حقوق هنرمندان آن را دانلود کنند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 587719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    12 14
    این رو شنیدم و به همه توصیه می‌کنم