مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: میزان مشارکت مردم را در ورزش‌های همگانی بیشتر کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: باید با تلاش هم میزان مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی را افزایش دهیم تا به مرز کشورهای پیشرفته نزدیک تر شویم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان در نشست خبری هفته تربیت‌بدنی و ورزش در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد گفت: امسال علاوه بر برنامه های ورزش و تربیت بدنی، برنامه هایی را با موضوع هفته جوان گنجانده ایم تا به موضوع مهم جوان نیز توجه نظر داشته باشیم.
وی افزود: رویکرد ما در سازمان ایجاد شور و نشاط و افزایش مشارکت مردم در ورزش های همگانی است که در این میان بجای اهدای جوایزی مانند خودرو و ... از وسائل ورزشی مانند دوچرخه برای جوایز و تشویق مردم استفاده کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: مشارکت مردم در ورزش های همگانی و توسعه این ورزش علاوه بر افزایش شور و نشاط اجتماعی و نزدیک شدن به کشورهای پیشرفته میتواند در سلامت مردم نیز موثر باشد.
چمن گلی گفت: قرار است طی چند ماه آینده ۴ معاون وزیر ورزش و جوانان به استان آذربایجان غربی سفر کند تا از نزدیک با پیشرفت ورزش استان آشنا شده و به توسعه ورزش نیز کمک کنند.
وی ادامه داد: از همه خبرنگاران نیز برای کمک به توسعه ورزش و افزایش مشارکت مردم در بحث ورزش همگانی نیز برای همکاری دعوت می کنیم زیرا برای بهبود وضعیت استان نیاز مبرم به همکاری همه داریم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =