رییس اتاق بازرگانی یاسوج خبر داد:برگزاری همایش بین المللی "یاسوج-امسک روسیه"

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج،با اشاره به سفر قریب الوقوع هیات اعزامی استان امسک روسیه به یاسوج گفت: اینک در تعامل دنیا با دولت کنونی تغییر عمده ای انجام گرفته است و اتاق بازرگانی در این مسیر دولت را همراهی می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،جبار کیانی امشب در نشست خبری با خبرنگاران گفت:اتاق بازرگانی در ایجاد تعامل ایران با دیگر کشورها نقش بسیار مهمی دارد و در همین زمینه در آینده ای نزدیک شاهد رخدادهای بسیار خوبی خواهیم بود.

کیانی با اشاره به سفر سال گذشته مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد به همران جمعی از فعالین اقتصادی به استان امسک روسیه بیان کرد:عملا در تقسیم بندی به لحاظ توانمندی استان امسک برای استان ما بهترین گزینه بود.

وی به سفر هیات اعزامی استان امسک روسیه به یاسوج که روز چهارشنبه صورت خواهد گرفت اشاره کرد و اذعان داشت:تمامی ساز و کارهای میزبانی از این هیات را در حد بین المللی فراهم کرده ایم و فضای کار بسیار خوبی صورت گرفته است تا در تمامی بخش هایی که ظرفیت داریم برنامه ریزی های لازم انجام گیرد.

وی به امکانات اتاق بازرگانی یاسوج اشاره کرد و گفت: در اتاق یاسوج همه ظرفیت ها فراهم است و ما حتی در گفت و گو ،دیالوگ و مراودات ایتم های لازم را به صورت کامل آماده کرده ایم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با تاکید بر اینکه تفاهم نامه همکاری اقتصادی تنظیم شده است ،تصریح کرد:تفاهم نامه تنظیم شده در این سفر رد و بدل خواهد شد که در فرصت های آتی اقدامات لازم برای توسعه صورت خواهد گرفت.

جبار کیانی از میزبانی یاسوج برای هیات های بلغارستان و عراق در آینده نزدیک خبر داد و ابراز کرد:بنا داریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده با هدف توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری در استان در آینده از هیئت‌های تجاری بلغارستان، عراق و عمان دعوت کنیم.

کیانی به وظیفه اتاق بازرگانی در اینگونه رخدادها اشاره کرد و اذعان داشت: خط مقدم بودن و همکاری با دولت از وظایف اتاق بازرگانی در تمام رویدادهای اقتصادی است که امیدواریم رسالت پشتیبانی اتاق در سفر هیئت روسی به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تجارت بین المللی در استان بخوبی جا نیافتاده است گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز تجارت بین‌المللی را بلد نیستیم که در این راستا اتاق بازرگانی یاسوج به طور مداوم و مستمر کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند.

کیانی مهمانان اعزامی از استان امسک روسیه به یاسوج را 17 نفر اعلام کرد و افزود:مدیر کل توسعه روابط بین الملل ،5 نفر از صاحبان صنایع امسک،5 نفر از فعالین کشاورزی و غذایی ،2 نفر در حوزه گیاهان دارویی 1 نفر در حوزه صنعت احداث ساخت و ساز و 4 نفر از مقامات عالی کنسول گری در اصفهان به یاسوج سفر خواهند کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =