ایسنا نوشت:سخنگوی هیات رییسه مجلس با مثبت خواندن اهتمام دولت برای ترمیم کابینه، گفت: از مدت ها پیش این توقع وجود داشت که دولت نسبت به ترمیم کابینه اقدام کند لذا اگر در مدت باقیمانده تا پایان عمر دولت یازدهم افرادی توانمند برای برخی از وزارتخانه ها سر کار بیایند می تواند مثبت باشد.

بهروز نعمتیبهروز نعمتی در واکنش به استعفای وزرای آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان، گفت: از مدت ها پیش این توقع وجود داشت که دولت نسبت به ترمیم کابینه اقدام کند. اینکه در هشت ماه باقیمانده تا پایان عمر دولت یازدهم چه اتفاقی می افتد هنوز معلوم نیست ولی معتقدیم دولت باید افراد توانمند را به مجلس معرفی کند.

وی افزود: امیدواریم رییس جمهور افرادی که پیش از این به مجلس معرفی شده و نتوانستند رای اعتماد بگیرند را مجدد به مجلس معرفی نکند چون به صلاح نیست و ممکن است حساسیت های قبلی مجددا به وجود آید.

سخنگوی هیات رییسه مجلس تاکید کرد: اگر رییس جمهور وزرای توانمند و قوی را به مجلس معرفی کند می تواند اثربخش باشد، البته به نظر بنده با توجه به شرایط فعلی کشور در موضوعاتی همچون اشتغال، گرانی، بیکاری، گردش نقدی و مالی کشور به نظر می رسد که دولت باید تمرکز بیشترش را بر روی حوزه های اقتصادی قرار دهد و این توقع در بین مردم وجود دارد.

وی گفت: اگر دولت در حوزه‌های اقتصادی نسبت به ترمیم کابینه اقدام کند، مردم بیشتر قانع می شوند تا اینکه در حوزه هایی همچون فرهنگ و ارشاد، ورزش و حتی آموزش و پرورش نسبت به ترمیم اقدام نماید چون اولویت فعلی کشور موضوعات اقتصادی است.

۲۹۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =