جنبش عدالتخواه دانشجویی با ارسال نامه‌ای از رحیمی، رحمانی‌فضلی، پورمحمدی برای پاسخگویی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی دعوت به عمل آورد.

به گزارش فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی به مناسبت سالروز ابلاغ فرمان رهبر انقلاب به سران سه قوه مبنی بر مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی از دستگاه‌های مسئول در این امر دعوت به پاسخگویی کرد.

در همین خصوص جنبش عدالتخواه دانشجویی از رحمانی فضلی رئیس دیوان محاسبات کشور، محمدرضا رحیمی دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و همچنین از رئیس سازرمان بازرسی کل کشور حجت‌الاسلام پور محمدی برای شرکت در جلسه پاسخگویی دعوت کرد.

جناب محمدرضا رحیمی؛
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی
سلام علیکم،
بیش از 9 سال از تشکیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرمان رهبر انقلاب به سران 3 قوه مبنی بر تاکید جدی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی می گذرد، ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان ستادی که تقریبا از تمامی گروه‌های مسئول در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی در آن عضو هستند مجموعه است که از بدو تشکیل آن تا کنون کارنامه واضح و مشخصی از خود ارائه ننموده و در مقام پاسخگویی برنیامده است.
بی شک درسالروز ابلاغ فرمان رهبری دانشجویان عدالت‌خواه حق خود را مطالبه از این ستاد می‌دانند و آن ستاد نیز باید پاسخگویی را تکلیف خود بداند.
سولات جدی در ذهن دانشجویان عدالتخواه از این ستاد و عمکرد آن وجود دارد لذا از حضرت‌عالی به عنوان دبیر این ستاد دعوت می‌گردد تا در جلسه‌ای در جمع دانشجویان عدالتخواه حضور یافته و به سوالات و ابهامات آنان پاسخ دهید.

جناب آقای محمدرضا رحمانی فضلی؛
رییس محترم دیوان محاسبات کشور
سلام علیکم،
بیش از 9 سال از فرمان رهبر انقلاب درمورد مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی می‌گذرد ولی تا کنون گزارش جدی و مدونی از مبارزه با مفاسد اقتصادی از سوی نهادهای ذیصلاح در این حوزه به رویت عموم نرسیده است. در این میان عملکرد دیوان محاسبات به عنوان یکی از بازوهای نظارتی مجلس شورای اسلامی که صراحتا رهبر انقلاب در فرمان خود از آن نام می‌برند عملکردی مبهم در این حوزه دارد و لازم است که عملکرد این دیوان در جلسه‌ای مورد بررسی قرار گیرد. لذا از حضرت عالی دعوت می‌گردد تا در میان دانشجویان عدالتخواه حضور یافته و به سولات و ابهامات آنان پاسخ دهید.

جناب حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی؛
رئیس سازمان بازرسی کل کشور
سلام علیکم،
با گذشت بیش از 9 سال از ابلاغ فرمان رهبر انقلاب به سران سه قوه مبنی برمبارزه جدی با مفاسد اقتصادی لازم است که عملکرد دستگاه‌های مسئول در این حوزه مورد بررسی جدی واقع شود. سازمان بازرسی کل کشور نیز یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که رهبر انقلاب نیز در فرمان خود از این دستگاه به صراحت نام می‌برند. پس از گذشت این زمان طولانی از فرمان رهبر انقلاب خاطره خوشی از عملکرد دستگاه‌های مسئول در این حوزه در ذهن دانشجویان عدالتخواه وجود ندارد بلکه سولات جدی نیز برای آنها باقی مانده است.
لذا از حضرت عالی دعوت می‌گردد که در جلسه‌ای درجمع دانشجویان عدالتخواه حضوریافته که عملکرد مجموعه تحت امر حضرت عالی مورد بررسی قرار گرفته و به سولات دانشجویان عدالت خواه پاسخ دهید.
به امید ظهور عدالت گستر گیتی، جنبش عدالت خواه دانشجویی.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 59172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی10 IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۲
    0 0
    چطور در نامه فوق همه محترم دارند غیر از یکی