در ۲٨مهر، پربازدیدترین اخبار به اعدام یک شاهزاده عربستانی مربوط بود. واکنش یک بازیگر به تهمتی که به او زده‌ بودند هم پربازدید an.

در صدر اخبار پراهمیت سیاسی امروز سخنان رهبر انقلاب قرار دارد. ایشان فرمودند: عده‌ای از تکرار کلمه «دشمن» ناراحت می‌شوند.
پس از آن بود که اخبار ترمیم کابینه یازدهم برای مردم مهم بود.  دفاع انصار حزب‌الله از منصور ارضی و بیان اینکه تهاجم به او تهاجم به اسلام انقلابی و عاشوراست برای مخاطبان جذاب بود که پربازدید شد.

در بین اخبار اقتصادی خبر بازسازی فرودگاه مهرآباد بعد از ۷۰ سال پربازدیدترین بود. پس از این مطلب، دو خبر در حوزه خودرو به ذهن مخاطبان خوش آمد. اول، اعلام قیمت برخی از خودروهای دست دوم شرکت بنز و پس از آن هم خبر افزایش تولید خودروهای چینی هیوندای پربازدیدترین اخبار این حوزه بودند.

در صفحه فرهنگ و هنر هم کابوس‌های شبانه بازیگر زن سرشناس پربازدید بود. بعد از آن بود که واکنش تام هنکس به انتشار خبر رابطه نامشروع با دو بازیگر پربازدید شد و مردم هم خواستند بدانند چه کسانی،کلیپ مصاحبه های خنده دار مردم کم اطلاع با صداوسیما را در اختیار شبکه های اجتماعی می گذارند؟

در سرویس جامعه هم پربازدیدترین خبر به سخنان معاون قوه قضاییه در واکنش به اظهارات مداح معروف اختصاص داشت که گفت: برادرانه می‌گوییم اشتباه کردید؛ جبران کنید! گزارش یک دختر خبرنگار از پاتوق های خریدوفروش مواد در گوشه وکنار تهران هم حسابی بازدید داشت. انتشار توضیحات سخنگوی ناجا درباره فیلم حمله به ماموران پلیس هم بازدید زیادی به دنبال داشت.

از عربستان هم خبر رسید در اقدامی نادر؛ یکی از شاهزادگان سعودی اعدام شد. ارتش سوریه هم اعلام کرد آمریکا و عربستان برای انتقال داعش از موصل به سوریه طرح‌ریزی کرده‌اند. پس از این اخبار پربازدید خبر آمد سفارت ایران به مسافران عازم ترکیه اخطار داد مراقب خود باشند.

در دنیای آی.تی حضور کمپانی وودافون انگلیس،دومین اپراتور بزرگ دنیا  بازدید زیادی داشت.

واکنش داعش به اظهارات عضو شورای شهر! هم برای مخاطبان جذاب بود. انگار رهبر داعش سخنان توهین آمیز این عضو شورای شهر را لایک می کند!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =