تکنولو‍ژی جدیدی که جای در زمان صرفه جویی می کنداین روزها در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا،درخواست خودرو با نرم افزارهای موبایل انجام می شود.

شيوه كار اينگونه است كه با موبایل و نرم‌افزار می‌توانید مبدأ و مقصد خود را مشخص و درخواست خودرو کنید.

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه رانندگان خود را انتخاب مي شوند؟

شخصی که قصد دارد به عنوان کاربر راننده عضو نرم افزار شود، باید در مصاحبه حضوری شرکت کند. از هر فرد متقاضی مدارک مورد نیاز مانند گواهی عدم سوءپیشینه، گواهینامه، کارت ماشین، کارت ملی، بیمه‌نامه و معاینه فنی اخذ، بررسی و در پروفایل وی ثبت می‌شود.

در صورت موفقیت در مصاحبه و بازرسی کامل وسیله نقلیه راننده توسط متخصصین کنترل کیفی ، گام بعدی یعنی آموزش کامل رفتار با مسافر و استفاده از نرم‌افزار توسط واحد آموزش به انجام می‌رسد. در نهایت پس از طی تمامی مراحل ثبت‌نام، کاربر راننده فعالیت خود را آغاز می‌کند.در صورتی که فرد متقاضی در هر کدام از مراحل فوق نتواند پیش‌نیازهای گفته شده را تامین کند، امکان پیوستن نخواهد داشت.
به نظر می‌رسد به دلیل وجود این سیستم گزینشی، روش جابجایی مسافر از دیگر روش‌ها مثل دربستی بسیار مطمئن‌تر است. 

برای بالاتر رفتن امنیت کار و مسافر، نرم افزار به گونه‌ای طراحی مي شود که کاربر مسافر تمام مشخصات راننده مثل عکس، نام، نام خانوادگی، مدل و شماره پلاک خودرو را ‌بیند.حتي در صورت نیاز امکان بررسی دقیق مکان کاربر راننده و کاربر مسافر وجود دارد.

علاوه بر اين، پشتیبانی ۲۴ ساعته و کنترل کیفی همیشه ناظر بر بالا بردن کیفیت این روند هستند. کاربران از طرق مختلف مثل شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی داخل اپلیکیشن، ایمیل و تماس، در تماس هستند. در همين رابطه هم در ايران مدتي است ایده گزین ارتباطات روماک ، به عنوان اولين نرم افزار فناور و فعال در حوزه اینترنت و تکنولوژی كار خود را آغاز است. اتفاقي كه به اعتقاد بسياري از كارشناسان سبب مي شود كه در صرفه جويي زيادي در وقت صورت بگيرد. 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =