تحقق ۱۶۸ درصدی هدفگذاری چهارمحال وبختیاری در مرحله نخست سرشماری

ایرنا نوشت : رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری از تحقق 168درصدی هدفگذاری این استان در مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 خبر داد.

حبیب الله وفایی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح ملی تلاش شده تا 35 درصد مردم در مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.


وی افزود: در مرحله نخست ثبت نام اینترنتی این سرشماری 98 هزار و346 خانوار چهارمحال و بختیاری ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دادند.


وفایی تصریح کرد: این تعداد خانوار در قالب 349 هزار و 929 نفر اطلاعات خود را در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 ثبت کردند.


رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در مرحله دوم سرشماری آمارگیران با مراجعه حضوری به درب منازل، اطلاعات افرادی را که در مرحله نخست از طریق اینترنتی مشارکت نکرده اند، دریافت و ثبت می کنند.


وی اظهار کرد: در این مرحله در صورت غیبت خانوارها، تلفن و کد 12 رقمی به درب منزل آنان نصب می شود تا بتوانند پس از حضور در منزل نسبت به اعلام اطلاعات خانوار اقدام کنند.


وفایی گفت: براساس ماده هفت قانون آمار مصوب سال 1344 تمامی اطلاعات ثبت شده خانوارها در سرشماری های عمومی نفوس و مسکن به صورت محرمانه است و هیچ مرجعی در کشور به این اطلاعات دسترسی ندارد.


مرحله نخست این سرشماری از سوم تا سی ام مهر امسال به صورت اینترنتی و مرحله دوم تا 28 آبان امسال به صورت مراجعه حضوری به درب منازل برگزار خواهد شد.


جمعیت چهارمحال و بختیاری در هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن برابر 895 هزار و 263 نفر اعلام شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =