راننده خانم پیکان وانت دراثر واژگونی خودرو جان سپرد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: این خانم 30 ساله که در حال رانندگی یک دستگاه پیکان وانت بود بر اثر واژگونی این وسیله نقلیه در کیلومتر پنج جاده همدان به ملایر جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین همدان با اعلام مطلب فوق افزود: طبق نظر کارشناسان پلیس راه همدان این خانم 30 ساله به علت تخطی از سرعت مطمئنه این وسیله نقلیه، واژگون شده و جان باخته است.

وی خاطرنشان کرد: سرعت پیش بینی شده در این محدوده حدود 50 تا 70 کیلومتر در ساعت است که این راننده با سرعت بالا حرکت کرده و در یکی از پیچ ها کنترل وسیله نقلیه را از دست داده و خودرو واژگون شده است.

سرهنگ عزیزی در ادامه گفت: بعد از واژگونی این وسیله نقلیه، راننده خانم وانت پیکان به شدت مجروح و به مرکز درمانی بعثت همدان منتقل شد اما وی به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه استان همدان به رانندگان توصیه کرد: تابلوهای هشداری بویژه محدودیت سرعت بر اساس استانداردهایی تعیین و نصب شده است که در صورت توجه به علائم، رانندگان دچار سانحه نخواهند شد.

لازم به ذکر است 251 نفر در طی سالجاری در سوانح جاده ای استان همدان جان باخته اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =