عضو فراکسیون ولایت مجلس می‌گوید: تفسیری که شورای نگهبان درباره نظارت بر نمایندگان در چهار سال دوره نمایندگی دارد را قبول دارم.

محمدمهدی زاهدی وزیر دولت احمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در واکنش به اظهارات سخنگو و دبیر شورای نگهبان مبنی بر استمرار نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان در دوره 4 ساله نمایندگی‌شان، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: من به شورای نگهبان اعتقاد دارم و تفسیری که شورا از قانون اساسی می‌کند را قبول دارم.

وی در پاسخ به این سوال که «یعنی شما قبول می‌کنید که این شورا 4 سال بر نمایندگان نظارت کند؟، اظهار داشت: من تفسیر این شورا از قانون اساسی را قبول دارم و مورد اعتمادم است بدون اینکه بخواهم وارد اظهارنظر شوم.

زاهدی با بیان اینکه صحبت هایم کلی است، خاطرنشان کرد: اینکه ما باید از شورای نگهبان تبعیت کنیم خودش نوعی قانون است، اگر از تفسیرهای این شورا نیز تبعیت کنیم مطابق قانون عمل کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: در مورد نظارت بر نمایندگان هم مراجعی مثل مجمع تشخیص و شورای نگهبان می توانند نظر بدهند من دقیق در جریان این موضوع نیستم فقط می گویم که تفسیر شورای نگهبان را قبول دارم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بانام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    2 0
    پس چرا در موزد چیزی که نمی دونی اظهار نظر می کنی. مثل رئیس سابقت هستی ها
  • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    2 0
    از فردی که در کابینه ی احمدی نژاد بوده انتظاری بیش از این نمیشه داشت. بالاخره رئیسش بارها به مصوبات مجلس و قوانین اون دهن کجی کرده و معتقد بوده که مجلس در راس امور نیست