فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 29 نفر از عوامل اخلال در نظم و اراذل و اوباش شناسنامه دار شهر کرمانشاه طی یک عملیات ضربتی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین کرمانشاه ، سردار "منوچهر امان اللهي" امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به دنبال وقوع چند مورد درگيري و نزاع دسته جمعي که منجر به تيراندازي و ضرب و جرح و نيز تخريب اموال در برخي نقاط سطح شهر کرمانشاه شده بود، پليس امنيت عمومي استان وارد عمل شد.

وي گفت: با رصد دقيق عملکرد افراد شرور و اوباش شناسنامه دار و پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و هماهنگي با مراجع قضائي و نيز استفاده از توان پرسنل اداره عمليات پليس امنيت عمومي طي يک عمليات ضربتي، 29 نفر از عوامل اخلال در نظم دستگير شدند.
مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: متهمان دستگير شده عموماً سابقه دار بوده و 68 مورد سابقه شرارت در سوابق کيفري آنها ثبت شده است.

سردار امان اللهي افزود: علاوه بر کشف سلاح سرد از دستگير شدگان، دو خودروي سواري نيز در اين زمينه توقيف شد.

وي با بيان اينکه اين عمليات موجب استقرار نظم و امنيت و افزايش احساس آرامش و رضايتمندي مردم شده است، خاطرنشان ساخت: اراذل و اوباش دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي مي شوند.

فرمانده انتظامي استان تأکيد کرد: جان کمترين بهايي است که نيروي انتظامي براي برقراري نظم و امنيت مي پردازد و اراذل و اوباش قادر نخواهند بود فضاي جامعه را براي شهروندان قانونمدار ناامن جلوه دهند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =