شهروند نوشت: آشپز یک مهدکودک در شمال‌غرب پایتخت که کودک ٦ساله‌ای را تحت آزار خود قرار داده بود، با حکم دادگاه به شلاق، زندان و ممنوعیت از فعالیت درمراکز آموزشی محکوم شد. این درحالی است که مدیر مهدکودک نیز به خاطر گزارش نکردن این ماجرا به دادسرا احضار شد.

آبان‌ماه ‌سال ٩٣ بود که پرونده این کودک‌آزاری پیش‌روی پلیس پایتخت قرار گرفت.

پدر یک پسربچه ٦ساله وقتی در برابر کارآگاهان پلیس قرار گرفت، به طرح شکایت پرداخت و گفت: پسرم مدتی است که مقاومت می‌کند و نمی‌خواهد به مهدکودک برود. این درحالی بود که همیشه برای رفتن به مهدکودک علاقه نشان می‌داد. از رفتارهایش متوجه شدم اتفاق خاصی رخ داده است، تا این‌که نقاشی‌هایش پرده از یک راز سیاه برداشت. تازه فهمیدم آشپز ٤٨ساله مهدکودک او را مورد آزار قرار داده است.

شکایت این مرد کافی بود تا مدیر مهدکودک غیرانتفاعی در شمال‌غرب پایتخت به دادسرا احضار شود اما مدعی شد مهدکودک او کاملا قانونی و درمیان مهدکودک‌های پایتخت از شهرت خاصی برخوردار است، اما پس از چند روز بار دیگر پدر پسربچه به دادسرا رفت و ادعا کرد که کودکش با رفتارهایش تلاش می‌کند این کودک‌آزاری را به هر روشی به من بفهماند. پسر خردسال به پزشکی قانونی معرفی و تأیید شد که این پسربچه مورد اذیت جنسی قرار گرفته است.

آشپز ٤٨ساله بازداشت شد و در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.دادگاه آغاز شد اما غیرعلنی و پشت درهای بسته. آشپز میانسال خود را بی‌گناه می‌دانست و ادعا داشت که پسربچه ٦ساله را آزار نداده است.

درحالی که متهم پرونده خود را بی‌گناه می‌دانست، قضات دادگاه ختم جلسه را اعلام کردند و درپایان این جلسه و با توجه به نظر پزشکی قانونی، مرد آشپز را به١٠٠ ضربه شلاق، ٦ماه زندان و ممنوعیت دایمی از هرگونه خدمات در مراکز آموزشی و کودکان محکوم کرد.

این حکم درحالی صورت گرفت که مدیر مهدکودک نیز باید طبق ماده ٥ قانون حمایت از کودکان پس از اطلاع از این ماجرا، آن را گزارش می‌کرد.

حالا دراین جلسه او نیز به دادسرا معرفی شد تا پس از صدور کیفرخواست برایش محاکمه شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 596200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    5 1
    اقا مگر نه اینکه مجازات اعمال شنیع سنگساره چرا این شیطان صفتان که به کودک مردم هم رحم نمیکنن مجازات واقعی نمیکنین؟ فقط شلاق و بعد هم برگرده وسط مردم و قربانیان دیگه . این بلا سر بچه خودتون هم بیاد به همین راحتی تموم میشه؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    7 1
    برای چنین جرمهای وحشیانه و آزار دهنده ای فقط 6 ماه زندان می برند ؟
  • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    5 1
    مرد آشپز را به١٠٠ ضربه شلاق، ٦ماه زندان چه حکم سبکی
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    3 0
    مگه مردهاهم توی مهدکودک کارمیکنن جالبه که چرا آشپز زن استخدام نکردن تازه تجاوز به عنف حکمش اعدامه تازه بایک درجه تخفیف میشه حبس ابد.چرا چنین مهد به اصطلاح خوشنامی دوربین مدار بسته نداشته که مدیر مهدتمامی اتاقهارو کنترل وبه عملکرد کارکنانش نظارت کنه .مهد کودک پسر من درمحله جلفای تهران سایت داره ودرهرثانیه میتونم فیلم مستقیم اتاقش ورفتار وگفتار مربیان که همه خانم هستن رو با بچه ها ببینم وبشنوم
  • بی نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    5 0
    کسانی که کودکان را آزار جنسی میدن را فورا و بی برو برگرد اعدام کنید تا دیگه کسی جرات این غلطا پیدا نکنه...... بابا روحمون آزار دید از بس این خبرا را شنیدیم............
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    6 1
    خاک تو سرت مردک نفهم از سنت خجالت نکشیدی با اون مغز فندقیت به یک بچه 6 ساله آسیب رسوندی
  • علي GB ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    3 0
    مگه حكم اينكار اعدام نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
  • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    3 0
    پنهان کاری در صدا و سیما و نظام آموزشی باعث فساد و سو استفاده از کودکان و نوجوانان میشه و مجازات قضایی هم کافی نیست چون روحیه بچه خراب شده ولی فقط صدتا شلاق محکوم شده
  • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    4 1
    همين؟؟؟؟؟؟؟؟ 6 ماه زندان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مجازاتها در اين سالها به قدري با جرم فاصله دارد كه بيم آن ميرود به جايي برسيم كه مظلوم خودش ظالم را مجازات كند و به دستگاه عدالت اهميتي ندهد
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    3 0
    فکر نمیکنید 100 ضربه شلاق واسه یه همچین جرمی با یه بچه 6 ساله که تا آخر عمرش مشکل روانی پیدا خواهد کرد ، کم است ؟ در تمام دنیا با چنین جرائمی مجازات های سخت تری اعمال می شود .
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    18 2
    فقط 6 ماه حبس؟
  • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    2 0
    من نمی دونم این هایی که نظر منفی دادن منظورشون این بوده که تجاوز خوبه؟؟؟