خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 597118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی محمدی A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    1 0
    لطفا در مورد رتبه بندی نیرو های خدماتی از وزیر جدیداموزش وپرورش سوال کنید باتشکر
  • سعیده A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    سلام خسته نباشید مسکن مهر محک دماوند تکمیل شده و ما در انجا ساکن هستیم ولیکن آسفالت نشده و سطلی برای زباله ها در اطراف ساختمان تعبیه نشده و تردد برای ما که به بیرون منزل کارو درس داریم واقعا دشوار است و چندین بار هم گزارش شده ولی رسیدگی نمیکنن.
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    خبر آنلاین واقعا چرا شما و مسولین نسبت به مشکلات و درد و دل های مردم بی تفاوت هستید..پنج ساله داریم مینویسیم که به یگان های آموزشی بگید مشخصات سربازانی که از آموزشی فرار کردن رو حذف کنن تا بتونیم از اول دفترچه پست کنیم تا کد محل آموزش جدید برام بیاد.محل قبلی رو چون دور از خانه و خانواده بود و کلی مشکل بود ترک کردیم.حالا رافت اسلامی و کمک شما کجاست؟
  • این جانب A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    سلام چندین بار از شما خواهش کردم موضوع اتصال خطوط 2 و 3 متروی تهران در ایستگاه دانشگاه امام علی را پیگیری بفرمایید و اعلام کنید که اصلا این اتفاق می افتد یانه . متاسفانه التفات نفرمودید.
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    هوای شهر زنجان به علت کارخانه های سرب و روی اطراف آلودست . از مسئولین درخواست داریم یک ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر نصب کنند تا روزهایی که برای کودکان و سالمندان مضر است از خانه بیرون نیایند.
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    این طرح رجیستری گوشی موبایل که اجرا نشد. فقط باعث شده گوشی اپل و سامسونگ خیلی گرون بشه و کمیاب . نه فروشنده تکلیفشو میدونه نه خریدار.
  • مینا مولائی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    با سلام و خسته نباشید بنده از شلوغی و زمان انتظار طولانی خط 3 مترو تهران بی نهایت شاکی هستم . زمان انتظار زیاد این قطار باعث شده است که حرمت بین انسانها از بین برود و چون همه برای رسیدن به محل کار ، قرار و ... عجله دارند انتظار اینکه از دیگران توقع داشته باشی برای قطار بعدی منتظر بمانند مسئله بیهوده ای است . بنده به عنوان یک شهروند ضعیف جامعه که مجبورم برای امرار معاش روزانه کار کنم و وسیله ای مطمئن تر و ارزان تر از مترو سراغ ندارم عاجزانه خواهشمندم مسئولین به نیازهای ابتدایی شهروندان توجه داشته باشند و در راستای کم شدن زمان انتظار قطارهای خط 3 مترو اقدامات لازم را مبذول فرمایند . این حق یک شهروند ضعیف جامعه و دیگر شهروندان عزیز ایران نیست که مورد بی توجهی مسئولین قرار گیرند . باتشکر
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    لطفا با مسئولان شهرداری برای اعطای مجوزهای غیر قانونی به سازندگان مجتمع های تجاری مانند مجتمع پالادیوم که در حال ساخت فاز دوم آن نیز هستند در مناطق کاملا محلی و مسکونی صحبت فرمایید.
  • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    باسلام خدمت خبر آنلاينيهاي عزيز،ما قبلا دو بار مشكل خود را در رابطه با عدم برقراري بيمه تامين اجتماعي براي تاكسيرانان جديد تهران در ميان گذاشتيم وشما لطف نموده وپيگير شديد وما طبق جوابيه مدير عامل تاكسيراني به بيمه تامين اجتماعي مراجعه وپرينت فرمايشات ايشان را نشان داديم كه اظهار عدم اطلاع نمودند،با آقاي مظفر تماس گرفتيم كه ايشان به قسمت تكريم ارباب رجوع عودت دادند ومسئول آن قسمت فرمودند كه مسئله در دادگاهه وخودمان پيگير خواهيم بود شما بريد از جاهاي ديگه خودتان را بيمه كنيد بهر حال از زحمات مكرر شما متشكريم واميدواريم اگر كاري از شما برمي ايد دريغ نفرماييد .در امان خداوند سلامت وموفق باشيد انشالله