۰ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

ایرنا نوشت: تارنمای خبری 'هیل' (ارگان کنگره آمریکا) امروز سه شنبه اعلام کرد که دونالد ترامپ همزمان با آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیش بینی کرد که پیروز انتخابات شود.

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: 'فکر می کنم که در بسیاری از ایالات رای خوبی بیاوریم. امیدوار بودم که در کارولینای شمالی و فلوریدا رای خوبی بیاوریم. به نظرم ایالات مهمی هستند و فکر می کنم که رای خوبی بیاوریم. در نیوهمپشایر و اوهایو نیز رای خوبی داریم.'

وی افزود: 'ما آیوا و نیوهمپشایر و خیلی از ایالات را خواهیم برد.' به عقیده ترامپ، ایالت میشیگان هم دیدنی خواهد بود.

به نوشته هیل، ترامپ به تازگی تلاش خود برای پیروزی در ایالت میشیگان را افزایش داده و معتقد است که می تواند پس از 28 سال بار دیگر جمهوریخواهان را پیروز این ایالت سازد.

ترامپ گفت: 'به نظرم در میشیگان رای خوبی خواهیم آورد و گزارشهای خوبی نیز از ویسکانسین دریافت می کنیم.'
وی افزود: 'در نهایت ما پیروز می شویم.'

ترامپ در یک مصاحبه تلفنی به فاکس نیوز گفت که هر اتفاقی به جز پیروزی، تمام زحمات ستاد و کارزار انتخاباتی وی را به هدر خواهد داد.

نامزد جمهوریخواهان افزود: 'اگر من پیروز نشوم، زمان، توان و پول فراوانی هدر رفته است. من تاکنون بیش از 100 میلیون دلار خرج ستاد خود کرده ام.'

وی ساعاتی پیش نیز توئیت کرده بود: 'امروز آمریکا را دوباره سرافراز خواهیم کرد.'

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین میانگین نظرسنجی های انتخاباتی در ایالات رقابتی، ترامپ در ایالات آیوا، کارولینای شمالی و فلوریدا از هیلاری کلینتون پیش است و رقیب دمکرات وی در ایالات ویسکانسین، میشیگان و نیوهمپشیار پیشتاز می باشد.

نتیجه قطعی و رسمی رای گیری ها بامداد 19 آبان به وقت تهران منتشر خواهد شد.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 598798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =