تسنیم نوشت: رئیس اتاق بازرگانی تهران دربازید از غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: انتخاب ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا تأثیری بر اقتصاد ایران ندارد و ما با داشتن وفاق ملی از تأثیرات خارجی بر اقتصاد ایران در امان هستیم.

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران از غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازید و با مسئولان و خبرنگاران این خبرگزاری به گفتگو نشست.

وی در پاسخ به این سؤال که انتخاب ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا تأثیری بر اقتصاد ایران دارد یا خیر گفت: با داشتن وفاق ملی و همدلی لازم عوامل خارجی تأثیر مشخصی بر اقتصاد ایران ندارد و بنده معتقدم که این انتخاب تأثیری زیادی بر اقتصاد ایران نخواهد داشت.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پوراحمد IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    ترامپ انتخاب شد و اکنون او مانند یک فنر قابلیت انعطاف دارد، به نظر من این فرصت بسیار بسیار مناسبی برای ایران است تا روند جهانی را به نفع خود تغییر دهد و با سیاست های خود انعطاف بیشتری در جهان از خود نشان دهد، ترامپ تاجر است و قابلیت خم شدن به طرف ما را دارد، اما این به ریزه کاری و ظرافت سیاسی ما بستگی دارد که چطور او را موم کنیم، اگر به دقت این سیاست ها اعمال نشود و این فنر کشیده شده رها گردد برای ایران بسیار خطرناک خواهد بود. لذا ایران و سیاست ایران بسیار بسیار باید آینده نگر و ماهرانه باشد، همچنین دوستی ترامپ با روس ها میتوان بسیار خطرناک برای ایران باشد و اگر ترامپ بتواند روسیه و چین و ... را به سمت خود جذب کرده و با آنها معامله کند، ایران در انزوا قرار میگیرد و هیچ چیز خطرناک تر از دوستی