البرز سرشار از شور واتحاد، برای میزبانی شایسته ازکاروان تدبیر و امید

استان البرز مقصد آخرین سفر دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید است و مردم این استان خود را برای میزبانی شایسته از رئیس جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیر و امید آماده کرده اند.

ایرنا نوشت، در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید به استان البرز گروه ها و قشرهای مختلف با برپایی نشست های مردمی برای هماهنگی و تلاش خود را برای انجام هر چه بهتر این سفر و بهره برداری حداکثری از ظرفیت آن برای حل مشکلات استان به کار گرفته اند.
موضوع با اهمیتی که همه فعالان در استان البرز بر آن تاکید دارند، نگاه ملی به سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان البرز است. به طور قطع موفقیت دولت به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه نظام خواهد بود، زیرا شخص رئیس جمهوری و دولت متعلق به همه مردم و همه نظام است.
استان البرز نیز به تعبیر مقام معظم رهبری 'ایران کوچک' است زیرا از همه اقوام و قومیت ها در البرز حضور دارند و در حقیقت می توان گفت که در سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به البرز همه ایران خود را برای بهره بردن از این سفر و استقبال با شکوه از آن آماده می کنند.
محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس در این باره می گوید:‌ در آخرین سفر رئیس جمهوری مردم انقلابی البرز با هر دیدگاه و نگرش سیاسی و برغم همه مشکلات بار دیگر همایش وحدت و همدلی ملت ایران را در این استان به نمایش می گذارند تا بار دیگر با حضورشان دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام کنند.
این نماینده مجلس گفت: ایران اسلامی در جهان به الگوی مقاومت و ایثار در برابر قدرت طلبان دنیا تبدیل شده است که این جایگاه و اقتدار در سایه وحدت و فرمانبری ملت ایران از ولایت فقیه حاصل شده است.
کولیوند در ادامه سخنانش به نقش و تاثیرگذاری ایران در معادلات سیاسی و تصمیم گیری های منطقه ای و جهانی اشاره و اظهار کرد: امروز روزی است که دنیا ایران را یک کشور قدرتمند سیاسی می شناسد لذا در برنامه های ملی ایران به دنبال این است که ببینند مشارکت جویی مردم چگونه است.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری در البرز نیز گفت که 30 کمیته کاری - اجرایی ویژه سفر کاروان دولت تدبیر و امید در این استان تشکیل شده است.
علی طاهری خاطرنشان کرد:‌ برای برنامه ریزی، هماهنگی و هدایت فعالیت های مربوط به سفر رئیس جمهوری به البرز در ستاد مردمی این سفر 30 کمیته فعال شدکه اعضای این کمیته ها از قشرهای مختلف مردمی انتخاب شده تا با هم اندیشی و همدلی اقدامات لازم را برای استقبالی پر شور از ریاست جمهوری اسلامی ایران در استان البرز انجام دهند.
طاهری خلوص با اشاره به نقش مهم این کمیته ها در ایجاد بستر لازم برای حضور پر شور مردم البرزی در آیین استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید خاطرنشان شد: هر کدام از مسوولان این کمیته وظایفی بر عهده دارند که باید با برنامه ریزی در چند روزی که به سفر ریاست جمهوری به البرز باقی مانده آن را عملیاتی - اجرایی کنند.
وی از به نمایش گذاشتن وحدت و همدلی مردم البرز بعنوان مهمترین هدف تشکیل کمیته های 30 گانه ستاد مردمی استقبال از سفر ریاست جمهوری به این استان یاد کرد.
همچنین قرار است 2 هزار دانش آموز دختر و پسر این استان در سفر رئیس جمهوری به این استان سرود ملی ایران را همخوانی می کنند.
رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری در البرز هم گفت: مردم فهیم و انقلابی البرز در آخرین سفر استانی دولت تدبیر و امید صحنه با شکوهی از همبستگی و پیوستگی ملت ایران را به نمایش می گذارند.
سید علی میرباقری افزود: امام راحل با پشتوانه مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در طول 38 سالی که از عمر پر برکت انقلاب در ایران اسلامی می گذرد همواره مردم نقش اصلی و پشتوانه ای را برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند.
میرباقری گفت: در این سفر همه باید دست به دست هم دهیم و در استقبالی بی نظیر از ریاست حمهوری اسلامی ایران به همه اعلام کنیم ما ملت ایران با هر نگرش و دیدگاه سیاسی حول یک محور حرکت می کنیم.
رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری در البرز در ادامه اشاره کرد: رئیس جمهوری متعلق به ملت ایران است به همین دلیل استقبال با شکوه از کاروان تدبیر و امید یک حرکت ملی است که به این مهم نباید با سلیقه فردی - جناحی نگاه کنیم.
صلاح الدین دلشاد دبیر حزب اعتدال و توسعه استان البرز نیز می گوید:‌ نظام اسلامی نعمت بزرگی است و شکرانه این نعمت چیزی جز خدمتگزاری به مردم و حفظ انقلاب نیست.
وی اضافه کرد:با رهبری خردمندانه امام راحل (ره) جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و امروز شاهد ایرانی قوی تر و مطرح تر در دنیا هستیم.
دلشاد با بیان اینکه امروز بهترین روزهای دولت های ایران را می گذرانیم گفت:برای قدردانی از این دولت، گسترش تفکر اعتدال و تشویق دولت همه وظیفه داریم که در مراسم استقبال از رئیس جمهوری حضوری گسترده داشته باشیم.
وی ادامه داد: باید در کنار هم باشیم و دست به دست هم داده تا بتوانیم دولت، مردم و این مملکت را چنان یاری رسانیم که ایران بتواند جایگاه خود را در دنیا دوباره کسب نماید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز گفت که استقبال از رئیس جمهوری اعلام وفاداری به انقلاب، نظام، راه امام (ره)، منویات مقام معظم رهبری و تشکر از خدمات دولت تدبیر وامید است.
قهرمانان، ورزشکاران، هنرمندان و اهالی رسانه نیز در نشستی با قدردانی از تلاش های موفقیت آمیز دولت یازدهم در طول دوران خدمت همچنان از چشم امید خود به این دولت برای حل مشکلات بخش های مختلف هنری و ورزشی سخن گفتند.
اهالی فرهنگ، ورزش، هنر و رسانه نیز در این نشست آمادگی خود را برای میزبانی شایسته از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید اعلام کردند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =