راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک اپ

آیا علاقه‌مندید تا عمر باتری گوشی هوشمند شما 20 درصد بیشتر شود؟ کافی است اپلیکیشن فیس‌بوک را از روی موبایل خود حذف کنید!

به گزارش خبرآنلاین، 3 سال و نیم پیش کارشناسان تذکر دادند که اپ فیس‌بوک روی آی او اس باتری خوری زیادی دارد و تنها سال گذشته بود که مدیران فیس‌بوک موضوع را تأیید رسمی کرده و با آپدیت کردن برنامه خود مدعی شدند که مشکل رفع شده است.

اما امروز کاربران اندروید همچنان درگیر این موضوع با فیس‌بوک هستند و Tech World Zone با آزمایش روی نکسوس 6 پی به این نتیجه رسیده است که با حذف اپلیکیشن فیس‌بوک می‌توان 20 درصد به عمر باتری گوشی اندرویدی افزود. جالب اینجاست که با حذف اپلیکیشن مذکور پرفورمنس سیستم نیز بالاتر رفت و این موضوع نشان می‌دهد فیس بوک خود را با کل گوشی درگیر می‌کند و اینکه واقعاً از جان گوشی چه می‌خواهد خیلی روشن نیست!

درواقع وقتی گوشی آفلاین است فیس بوک در پس‌زمینه گوشی فعالیت می‌کند و به همین خاطر با آنلاین شدن، خیلی سریع نوتیفیکیشن ها را بالا آورده و سریع اجرا می‌شود.

سخنگوی فیس بوک در این زمینه گفته است گزارش زیادی مبنی بر باتری خوری روی اندروید نداشته‌ایم اما تحقیق در این زمینه را انجام می‌دهیم تا خیال کاربران راحت شود!

یک راه‌حل ساده تا آن موقع پاک کردن اپلیکیشن و استفاده از نسخه وب موبایلی فیس بوک است که می‌توان آن را تجربه کرد. از سوی دیگر رفتن در قسمت ستینگز و باتری و مشاهده اپ‌های غیرضروری و پاک کردن انها به نفع عمر باتری است که به شما پیشنهاد می‌شود.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 603962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    وضعیت حجاب تو فیس بوک خیلی فاجعه آمیز شده...
    • اامیر A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
      78 4
      خخخخ فکک کنم شوخی کردی.در هرصورت من به خاطر برداشت طنزم بهت مثبت دادم
    • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
      24 2
      وضعیت فقر و بیکاری تو کشور چطوره در مورد اونهم خبر داری یا فقط سرت به کار مردمه؟
    • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
      21 1
      از وضعیت خودکشی هم خبر داری؟
    • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
      26 6
      همین وضعیت حجاب باتریها را خالی می کند برادر
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    32 5
    ممنون. به نکته خوبی اشاره کردید . کلا اپ های غیر ضروری رو پاک کنید گوشی موبایل سر حل می شه. حتی اپ هایی مثل تلگرام رو پاک کنید و دوباره نصب کنید. تازه می فهمید گوشی شکمش خالی می شه و سریعتر هم می شه.
  • حمید A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    28 5
    من الان نگاه کردم اپ اینستاگرام هم خیلی در پس زمینه گوشیم باتری می خوره بدون اینکه استفاده کنم ازش. پاکش کردم خیالم راحت شد.
    • بی نام US ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
      0 1
      خوب اینستاگرام یا هر اپی که بازه رو ببند هر موقع نیاز داشتی باز کن و کارت تموم شد دوباره ببند. اینجوری هم باتری زیاد مصرف نمیشه هم نیازی نیست اپ رو پاک کنی.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    15 2
    گوگل کروم هم اینجوریه و باتری لپ تاپ و به شدت می خوره. وقتی باز می کنی تو تسک منیجر 6 تا با هم هم زمان باز می شه. یعنی گوگل چرا این کار و کرده؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    14 6
    اكثر اين نرم افزارها جاسوسي هستند تا وقتي كه يه شهروند عادي باشي كسي كاري به كارت نداره اما اگه يه آدم مهمي شدي كه اطلاعاتت حتي اونايي كه در گذشته بوده براي اين سرويسهاي جاسوسي ارزشمند باشه اونوقت از اين همه اطلاعاتي كه خودتون داوطلبانه و بصورت رايگان در اختيار اونها گذاشتيد عليه خودتون استفاده ميشه. خيلي دلتون رو به اين خوش نكنيد كه امنيت گوشيتون رو با تعريف اثر انگشت به عنوان ورودي بالا ميبريد اين اثر انگشت شما هم در كنار همون اطلاعات شخصيتون تو همين سرويسهاي جاسوسي ذخيره ميشه. اكثر اين نرم افزارهاي بسيار قوي و با امنيت بالا مثل تلگرام هم توسط همين سرويسهاي جاسوسي نوشته ميشوند اما نويسنده آن يك شخص معرفي ميشود تا همه با خيال خوش آن را روي گوشي خود نصب بكنند
    • بی نام IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
      1 8
      واقعا شما با این هوش و ذکاوتی که دارین چرا تو ایران موندین و مغزتون خاک میخوره. برید رییس سازمان سیا بشین با این توهم توطئه تون