رئیس مجلس گفت: بسیجیان در میادین مختلف حمایت از محرومین و دفاع از آرمان‌های انقلاب با شجاعت در صحنه هستند و مجلس آمادگی حمایت و همکاری همه جانبه در این زمینه را دارد.

به گزارش خبرآنلاین،‌ در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی،‌ علی لاریجانی طی نطق کوتاهی هفته بسیج را تبریک گفته و اظهار کرد:‌ بسیج سنگر پر هیبت دفاع مالی ماست. بسیج یادگار ابتکاری امام خمینی (ره) است که جهادگری را در میان ملت ساماندهی کرده و عامل توفیق ملت در دفاع مقدس بود.

لاریجانی افزود: امروز نیز بسیجیان در میادین مختلف حمایت از محرومین و دفاع از آرمان‌های انقلاب با شجاعت در صحنه هستند و باید بسترهای لازم جهت استفاده از این سرمایه ملی در شرایط فعلی فراهم شود که مجلس شورای اسلامی آمادگی حمایت و همکاری همه جانبه در این زمینه را خواهد داشت.

رئیس قوه مقننه افزود: در آستانه سالگرد رحلت جانسوز پیشوای بزرگ جهانیان پیامبر اعظم محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) قرار داریم که به تحقیق در عالم خلقت موجودی به کمال آن حضرت از ازل تا ابد نخواهد بود.

لاریجانی تصریح کرد: متأسفانه جریان سطحی نگر وهابیت تأملات علمی عالمان اسلامی را نادیده گرفته و به جای فهم حقایق با قشری‌گری به تفکر جسمانیت در ساحت الهی نزدیک شدند و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند جوهره تفکر اسلامی در مدرسه نبوی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: باید پذیرفت دنیای مسلمانان امروز فاصله زیادی با تصویر مطلوب انسان مسلمان مدرسه نبوی و رضوی دارد.

لاریجانی در پایان چند حدیث از پیامبر و امام رضا قرائت کرد.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =