تیم شهرداری ارومیه در هفته هشتم لیگ برتر برابر شهرداری اراک به یک برد راحت دست یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در هفته هشتم لیگ برتر والیبال و در سالن ۶هزار نفری غدیر ارومیه (دورنالار یوواسی) تیم شهرداری ارومیه موفق شد در ۳ ست پیاپی شهرداری اراک را شکست دهد.

در این دیدار که در حضور کمتر از ۱۵۰۰ تماشاگر برگزار شد شهرداری ارومیه موفق شد در هر سه ست و با امتیاز های ۲۵-۱۲، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۰ میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

در این دیدار میزبان با ترکیب حامد رضایی . میلاد حمیدی . مجتبی میرزاجانپور . دراگان تراویسا . فرهاد پیروت پور و عبدالرضا علیزاده و شهرداری اراک با ترکیب بهزاد به نژاد . نیما اسفندیاری . علیرضا نادی . اسماعیل معلی . وئلین کادانکوف . مصطفی عباسلو . امین رضوی پای به میدان مسابقه گذاشتند.

در این دیدار مجتبی میرزاجانپور با کسب ۱۴ امتیاز بهترین بازیکن میدان بود.

از حواشی این مسابقه میتوان به یک دقیقه سکوت در ابتدای مسابقه بخاطر درگذشت سلیم موذن زاده اردبیلی مداح اهل بیت و جعفر الماسی پیشکسوت فوتبال ارومیه و همچنین بازگشت علیرضا نادی به ارومیه که مدتی نیز برای نماینده این شهر در لیگ برتر حضور داشت بود که از سوی تماشاگران تشویق شد.

نشست مطبوعاتی سرمربیان دو تیم:

یوبومیر تراویسا سرمربی شهرداری ارومیه گفت: امروز دیدار خاص برای ما بود باین دلیل که تعدادی از بازیکنان اصلی خود را بدلیل مصدومیت و بیماری در اختیار نداشتیم ولی با این حال توانستیم به خواسته خود که کسب برد بود دست پیدا کنیم.

وی افزود: تیم مشکلات زیادی را درون خود دارد از عدم تامین نیازهای سخت افزاری تا مصدومیت و بیماری بازیکنان اصلی ولی با این حال تیم روز بروز به هماهنگی مناسب و آن چیزی که مد نظر خود داریم نزدیک می شویم.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: فلسفه من طوریست که ابتدا یک تیم کامل آماده و محیا شود و سپس تفکرات مدنظر به بقیه بازیکنان انتقال پیدا کند و اعتقاد دارم نیم فصل نخست برای هماهنگی بازیکنان اصلی با تفکرات مدنظر مربی است.

تراویسا گفت: با این حال برخلاف آن چیزی که در ابتدای فصل همزمان با بسته شدن قرارداد قولش داده شده بود ولی تاکنون به آن عمل نشده ولی اگر بتوانیم خود را باور کنیم و بازیکنان، تفکر خود را وقف تیم کنند و مصدومیت ها نیز برطرف شد میتوان به این تیم برای رسیدن به دیدار پایانی و حتی رسیدن به افتخار دور از دسترس نیست.

علی نقدی سرمربی شهرداری اراک نیز با تبریک برد به ارومیه ای ها گفت: امروز، عملکرد خوبی نداشتیم و از شرایط آرمانی خود بدور بودیم که البته عدم باور ذهنی بازیکنان نیز در این نتیجه بی تاثیر نبود.

وی اضافه کرد: تیمی که ما داریم و برنامه ای که در حال حاضر بر مبنای آن در لیگ حضور پیدا کرده ایم، برای تیم داری در سطح اول والیبال کشور برای سالیان متمادی است.

با این نتیجه و با توجه به لغو بازی شهرداری تبریز و کاله جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته هشتم بشرح زیر است:

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =