دفتر امام جمعه مراغه: برای دعوت یا لغو سخنرانی رجال سیاسی دخالت نمی کنیم

دفتر امام جمعه ی مراغه ضمن رد دخالت این نهاد در لغو سخنرانی یکی از رجال سیاسی در این شهر اعلام کرد که نه برای دعوت و نه لغو سخنرانی افراد مختلف هیچگونه دخالتی ندارد.

محمدجواد پورمحمدی، فرزند امام جمعه ی مراغه در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین، با رد شایعات مربوط به دلیل لغو سخنرانی "محمدتقی فاضل میبدی" در این شهر اظهار داشت: هم دعوت کننده ی این مراسم هم لغو کننده ی آن دانشگاه مربوطه بوده و امام جمعه ی مراغه هرگز دخالتی در این خصوص نداشته اند.

وی با اشاره به نظر شخص "آیت الله محمدتقی پورمحمدی" امام جمعه ی مراغه برای عدم دخالت در دعوت میهمانان مختلف و سخنرانی افراد منتسب به جناح های گوناگون در این شهر گفت: بهتر است رسانه های مختلف به جای حدس و گمان و ایجاد شائبه، در پی دلیل اصلی لغو سخنرانی ایشان باشند.

فرزند امام جمعه ی مراغه با بیان اینکه اظهار نظر شخصیت های منتسب به جناح های مختلف سیاسی در چهارچوب قانون، حق همه ی افراد است تصریح کرد: با وجود تمام جنجال های رسانه ای، باز هم به لطف جمهوری اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری بازهم صدای موافق و مخالف به گوش مردم می رسد.

وی به نظر امام جمعه ی مراغه اشاره کرد و گفت: از نظر ایشان آزادی بیان یک اصل اساسی در نظام اسلامی است گرچه شاید در برخی مواقع مصلحت به گونه ای دیگر باشد.

محمدجواد پورمحمدی در ادامه به انتقاد امام جمعه ی مراغه از افراط و تفریط در فضای سیاسی کشور اشاره کرد و به نقل از وی گفت: اختلاف و تفرقه تنها به نفع دشمنان است و هیچ کدام از طرفین نباید با الفاظ تند و نامناسب یکدیگر را خطاب قرار دهند.

مسئول دفتر امام جمعه ی مراغه با اشاره به اینکه آزادی بیان در جمهوری اسلامی ایران بسیار بیشتر از مدعیان دروغین آزادی در جهان است گفت: با تمام تبلیغات و هیاهوی رسانه های مختلف، باز هم موافق و مخالف حرف خود را بیان کرده و طرفدارانشان نیز برایشان کف می زنند.

گفتنی است هفته ی گذشته، لغو سخنرانی حجت الاسلام فاضل میبدی در مراغه به برخی شایعات دامن زده بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =