۰ نفر
۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۲

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از کاهش تلفات این شرکت به 9.24 درصد در پایان سال 94 خبر داد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز در زمینه کاهش تلفات شبکه از شرکت های پیشرو در کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرآنلاین، افشین روشن میلانی درجلسه منطقه ای کمیته ملی کاهش تلفات در تبریز با اعلام خبر فوق افزود: با برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می کنیم تلفات شرکت را تا پایان سال 95، به 8.2 درصد برسانیم.

وی اقدامات این شرکت را در سه حوزه بهره برداری، مهندسی و خدمات مشترکین عنوان کرد و افزود: اقدامات انجام شده موجب بهبود شاخص های کمی و کیفی مرتبط با حوزه تلفات گردیده است.

وی تصریح کرد: تعداد پروژه های کاهش تلفات این شرکت در سال 94، 522 مورد بوده که در سال 95 تاکنون، 441 پروژه انجام یافته است.

روشن میلانی استفاده از ترانس های کم تلفات را یکی از اقدامات شاخص این شرکت در زمینه کاهش تلفات عنوان کرد و افزود: از سال 91 ما شروع به استفاده از این نوع ترانس ها کرده ایم که هم اکنون 613 ترانس، معادل 12 درصد کل ترانس های منصوبه شرکت، از این نوع می باشد.

وی همچنین افزود: از دیگر اقدامات این شرکت نصب 1000 دستگاه خازن 12.5 کیلووار، 150 کیلووات سلول خورشیدی و کنترل کیفیت تجهیزات خریداری شده بوده که موجب کاهش تلفات گردیده است.

وی مهمترین برنامه این شرکت جهت نیل به اهداف کاهش تلفات را شامل، تعويض کنتورهای دارای خطای مشترکين سه فاز و تک فاز،کاهش شعاع تغذيه فیدرهای 20کيلو ولت،جايگزينی کابل خودنگهدار با شبکه هوايی، اصلاح شبکه فشار ضعيف و فشار متوسط، کاهش شعاع تغذيه پست های توزيع و تعويض ترانس های فرسوده با کم تلفات عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =