رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب براحیای سنت حسنه وقف تاکید کرد و گفت: زنده شدن دوباره این سنت حسنه نیازمند تبلیغ و ترویج است.

به گزارش خبرآنلاین ،حمید خسروانی با اعلام برنامه های دهه وقف در این شهرستان افزود: وقف از کامل ترین مصادیق صدقه ، نیکوکاری و خیرخواهی است که با تبلیغات وسیع ارزش آن بیش از پیش به مردم معرفی و یادآوری شود.


وی ادامه داد: باید کوشید با معرفی کامل وقف ارزش این فرهنگ را برای مردم تبیین کرد چراکه پرداختن به این فرهنگ و ترویج سنت وقف راهگشای بسیاری از مسائل اقتصادی جامعه است.

خسروانی تصریح کرد: احیاء موقوفات امری ضروری است و این امر راهی برای حرکت هر چه بیشتر افراد در راستای انجام این سنت الهی می شود.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه با بیان اینکه دهه وقف فرصت مناسبی برای تبلیغ این سنت حسنه است گفت: اداره اوقاف این شهرستان برنامه های متنوعی در این ایام اجرا خواهد کرد که از جمله آنها دیدار با مسولین شهرستان،نشست مطبوعاتی،برپائی نمایشگاه در محل امامزاده ها،محفل انس با قرآن،دیدار با واقفین،دیدار با خانواده شهداء،نشست صنفی وقف با پزشکان،نشست صنفی با فرهنگیان وبرگزاری همایش یاوران وقف می باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =