بانک ورزش نوشت:خادم الشریعه نخستین شکست خود را در مرحله نهم این رقابت ها برابر جو ونجون قهرمان چینی و زن شماره 2 جهان تجربه کرد.

سارا سادات خادم الشریعه هنوز شانس پیروزی در مسابقات جایزه بزرگ روسیه را دارد و فردا در مرحله دهم به مصاف اولگا گیریا از کشور میزبان می رود.

او بعد از ناکامی امروز برابر حریف قدرتمند چینی در مورد این بازی و گیریا با خبرنگار بانک ورزش به صحبت پرداخت که در ادامه می خوانید.

سارا خادم درباره دیدار با جو ونجون گفت: خب امروز چون بعد از یک روز استراحت بود، هر دو برای بازی مقابل هم تدارک دیده بودیم. از شروع بازی کمی تحت فشار بودم ولی این مسابقه تقریبا متعادل پیش می‌رفت و زمان هر دوی ما خیلی کم بود. در تنگی زمان اشتباهاتی انجام دادم که باعث باختم شد ولی در کل، ونجون امروز از من خیلی بهتر بازی کرد. با حریف فردایم هم امتیاز هستم و بازی در رده‌بندی خیلی مهم است.

نماینده 19 ساله شطرنج کشورمان در جایزه بزرگ بانوان در مورد اولگا گیریا حریف 25 ساله خود از روسیه در مرحله دهم مسابقات گفت: اولگا گیریا حریف فردای من از روسیه در تیم‌ملی این کشور هم حضور دارد. الان در رده چهارم و پنجم مسابقات مشترک هستیم.

نایب قهرمان جوانان جهان درباره اینکه بعد از بازی جوانمردانه مقابل ژوکووا و تساوی زودهنگام با او، مورد تعریف و تمجیدهای زیادی از طرف مسوولان و رسانه‌ها قرار گرفته و این موضوع باعث غرور کاذب او نشده است؟ اظهار داشت: نه واقعا، اینطور نبود. در هر صورت جو ونجون قویترین بازیکن این جدول است و در بازی امروز من تمام تلاشم را کردم.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیروس A1 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    2 21
    تا اینچا هم شانسی اومدی بالا
    • احسان A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
      0 1
      بي جهت دارند بزرگش مي كنند. اين ملت احساساتي ما فقط دنبال يك همچين سوژه هايي هستند.
    • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
      6 0
      شطرنج ، شانسی ؟؟؟ شاید با تخته نرد اشتباه گرفتی عزیز .
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    16 2
    من بواسطه شطرنج باز بودن دخترم از نزدیک خانم خادم الشریعه رو میشناسم و ایشون بسیار خانم متواضع و با شخصیتی هستند.
  • محمد A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    1 1
    انگار حالا مدال المپیک کسب کرده.بسه دیگه شما هم تیتر کم اوردید .