خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hasan A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
    0 0
    سلام وقت بخیر شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، شهریور ماه 94 به وسیله شرکت های خصوصی وابسته، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی از طریق سایت کاراسا و جذب بیش از 800 کارآموز مشاغل عملیات ریلی کرد؛ اما با گذشت بیش از یکسال و هزینه های بسیار فقط هزینه آموزش لکوموتیورانی 3 میلیون تومان بود که از تمامی پذیرفته شدگان دریافت شد و دوره آموزش شش ماه و دریافت گواهینامه، هم چنان بلاتکلیف هستیم و از استخدام خبری نیست خواهش مند است از طریق مراجع دی صلاح پیگیری نماید.
  • مهدی A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
    7 0
    لطفا نسبت به الودگی وسایل نقلیه از جمله اتوبوس های شهری مخصوصا سرویس کارخانجات اقدام شود خیلی فرسوده و دودزا هستندبا رانندگانی خسته و عصبانی
  • محمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
    6 2
    با توجه به مطرح بودن بحث بودجه خواهشمنیدم مسئله سربازی افراد بالای 30 سال که دارای تحصیلات عالی سربازی هستند ولی تاکنون دچار جرم فرار از خدمت و یا غیبت نشده اند را پیگیری کنید و با توجه به فقدان آمادگی فیزیکی این افراد برای خدمت وظیفه، به نحوی کارشناسانه خدمت آن ها را نیز با پرداخت هزینه ای واگذار کنید.
  • رحمانی A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
    1 1
    سلام لطفا در باره زمان پرداخت موجودی و سود صندوق ذخیره فرهگنیان به بازنشستگان مهر۹۵ از مسولین اموزش و پرورش سوال فرمایید که میبایستی به محض بازنشستگی پرداخت میشد
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    1 0
    یکی از معضلات شهر تهران بی قانونی و سرعت غیر مجاز موتور سوار هاست. اگر قانون و مجری قانون، قادر به کنترل موتور سوار ها نیستند، بهتر است تا جا انداختن فرهنگ ترافیکی تردد هر گونه موتورسیکلت بجز نیروهای انتظامی و امدادی در تهران ممنوع شود تا شاید کمی آرامش به شهر برگردد.
  • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    چرابازنشستگان آموزش وپرورش حق بیمه تکمیلی به اندازه شاغلان می دهند ولی بهره ای ازآن نمی برند بیشترچیزهابیمه قبول نداره من پیرمردچه گناهی کرده ام که جوانیم رادرآن اداره گذارنده الان که پیرشده ام هیچ حمایتی نمی شوم نه حقوقش کفاف داره ونه بیمه اش بدردمیخوره