بعد از یک هفته نیمه تعطیل و در آغاز هفته سوم آذر ماه، نمایندگان آذربایجان غربی در لیگ دسته دوم برابر حریفان خود متوقف شدند ضمن اینکه تندباد آغاز هفته نیز خسارت هایی را در ارومیه به بار آورد.

تساوی جنجالی
تیم شهرداری ارومیه در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور برابر میهمانش شهرداری فومن یک بر یک مساوی متوقف شد. در این دیدار که صحنه های زشتی نیز رخ داد یکی از بازیکنان میزبان با حمله به داور از زمین بازی اخراج شد. شهرداری با این نتیجه به رتبه سوم سقوط کرد.

سردار برابر تیم انتهای جدولی متوقف شد
تیم سردار بوکان در قزوین برابر رده آخری کاسپین ۲ بر ۲ مساوی کرد تا فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهد. هم اکنون نماینده بوکان ۱۷ امتیازیست و در رتبه ششم قرار دارد.

لغو جلسه انتخاب شهردار
کانال شخصی مشکینی عضو شورای شهر میاندوآب از عدم تشکیل جلسه ۱۵۷ شورا برای انتخاب شهردار خبرداد. وی تیتر "خدمت به شهر و شهردار شدن به چه بهایی" را برای این اتفاق انتخاب کرد.

تندباد در ارومیه
تندباد دیشب و امروز شهر ارومیه، مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد کرد. تندباد که از دیشب آغاز شده بود ضمن واردآوردن خسارت به بخش هایی از شهر در خیابان کاشانی با جداشدن داربست از ساختمان سبب بسته شدن چند ساعته این خیابان شد.

تراز امروز دریاچه ارومیه ٣٣ بالاتر از پارسال
بر طبق اعلام آمار ستاد احیا تراز امروز دریاچه ارومیه با رسیدن به ۱۲۷۰.۴۶ نسبت یه سال گذشته ٣٣ افزایش را نشان می دهد در حالی که بارندگی امسال کاهش داشته است.

نشست شهردار و سرمربی تیم والیبال ارومیه
در پی کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم والیبال شهرداری ارومیه، نشست محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه با احد یوسفی مدیرعامل باشگاه و یوبومیر تراویسا سرمربی صربستانی این تیم ظهر امروز برای رهایی از این وضعیت برگزار شد.

کاهش ۵۰ درصدی بارندگی در حوضه دریاچه ارومیه
کانال تلگرامی وزارت نیرو امروز از کاهش ۵۰ درصدی بارندگی در حوضه دریاچه ارومیه خبرداد . در آمار این مطلب آمده است میزان بارش در سال گذشته ۹۹ میلیمتر بوده است درحالیکه امسال به ۵۰ میلیمتر رسیده و در دوره ۴۸ ساله میزان بارش ۵۷ میلیمتر بوده است.

بستری شدن امام جمعه سابق ارومیه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بعد از عیادت از حجت الاسلام حسنی امام جمعه سابق ارومیه گفت: حال عمومی ایشان خوب است و به منظور انجام پاره ای اقدام های درمانی بستری شده و مراحل درمانی توسط کادر مجرب پزشکی در حال انجام است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =