سردار یاری در دیدار با رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح ایلام گفت: ساختارنیروی انتظامی مهم و آنچه که بسیار مهم تر است سلامت کارکنان در میدان عمل است.با توجه به حجم جرایم و پیچیدگی های آن در جامعه و مأموریت های پیش روی کارکنان، پلیس استان نسبت به استان های دیگر وضعیت مطلوب و مناسب تری دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از پايگاه خبري پليس،سردار"نورعلي ياري" در نشست تعاملي با رئيس دستگاه قضائي نيروهاي مسلح استان ايلام گفت:خدمتگزاري به مردم در زير پرچم نظام مقدس جمهوري اسلامي توفيق بسيار بزرگي براي پليس و دستگاه قضائي است.
وي با بيان اينکه غايت و هدف دستگاه قضائي و پليس برپايي قسط و عدالت در جامعه است يادآور شد:امروز نيروي انتظامي با تمام توان در راه تحقق نظم و امنيت پايدار گام بر مي دارد.
سردار ياري گفت: ساختارنيروي انتظامي مهم و آنچه که بسيار مهم تر است سلامت کارکنان در ميدان عمل است.
وي خاطر نشان کرد: با توجه به حجم جرايم و پيچيدگي هاي آن در جامعه و مأموريت هاي پيش روي کارکنان، پليس استان نسبت به استان هاي ديگر وضعيت مطلوب و مناسب تري دارد.
وي در پايان از کاهش 30 درصدي جرايم کارکنان خبر داد و گفت: اين امر با تلاش فرماندهان و مسئولان انتظامي و خود کارکنان محقق شده است.
ارج نهادن به مقام قضائي ارج نهادن به پيامبر و امام علي است
"محمد روشنايي" رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح استان نيز در اين ديدار گفت: جايگاه امر قضا ، جايگاه پيامبر(ص) و امام علي(ع) است.
وي با بيان اينکه مهمترين رويداد روزهاي گذشته پياده روي اربعين حسيني (ع) بوده است ،گفت: اين همايش ميليوني صحنه اي زيبا و بديع از مناسبات و روابط و جوشش انسان هايي از مليت ها و قوميت هاي مختلف بود.
رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح استان ايلام زحمات نيروي انتظامي را ستودني و کار بزرگي دانست و گفت: پليس ايلام در ايام اربعين حسيني(ع) کار جهادي و بزرگي را انجام داده است.
وي با بيان اينکه پليس، امنيت زائران را در مرزهاي کشور به نحومطلوب تامين کرده است، گفت: در طول اين ايام نيز از جان و مال مردم نيز به خوبي حمايت شد.
رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح استان در پايان با اشاره به اينکه نيروهاي مسلح با پشتوانه سازمان قضائي اقدام به امر و نهي و اجراي قانون مي کنند، گفت: احضار نيروهاي مسلح دغدغه مهمي است و بايستي براي احضار کارکنان دلايل کافي را در اختيار داشته باشيم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =