۰ نفر
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

کنسرت ارکستر و کر بِل‌کانتو که به اجرای اپرای ایتالیایی می‌پردازد، روز چهارشنبه 24 آذر در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت ارکستر و کر بل‌کانتو با رهبری نیما پناهی‌ها و با حضور فراز عقیلی پیانیست، امین غفاری کنسرت مایستر و سولیست، امین عطایی نوازنده ویولن، دانیال جورابچی نوازنده ویولا، یاسمن کوزه‌گر نوازنده ویولنسل و هادی اسماعیلی نوازنده کنترباس روز چهارشنبه 24 آذر ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

بل کانتو که نام این ارکستر و گروه کر است، اصطلاحی ایتالیایی به معنی آواز زیبا و سبکی مخصوص بهترین ملودی‌نویسان و بزرگ‌ترین اپرانویسان تاریخ ایتالیا بوده است.

نیما پناهی‌ها با اشاره به جذابیت‌های کنسرت‌های بل کانتو گفت: «تمام قطعات با دقت بسیار زیادی انتخاب شده‌اند. اجرای صحیح قطعاتی بسیار زیبا و تاثیرگذار، چنان شور و هیجانی در شنونده ایجاد می‌کند که فرد نه به اجبار بلکه از سر شوق در جریان موسیقی غرق شده و عمیقا درجریان مفاهیم زیبای موسیقی قرار می‌گیرد. همچنین نه تنها موسیقی را درک می‌کند بلکه نوعی همدلی ایجاد می‌شود.»

او افزود: «شنونده بل کانتو دائم غرق در احساسات و شور و هیجان است. با دقت گوش می‌دهد و تمام جزئیات را زیر نظر دارد و این همان شکوهی است که از اجرای این ارکستر، انتظار می‌رود.»

خواننده سوپرانو در کنسرت بزرگ بل کانتو که به اجرای اُپراهای ایتالیایی می پردازد رزیتا موسوی و خواننده تنور علیرضا عبدالکریمی است.

57242

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =