میزان نوشت: بازیگر «شب های برره» گفت: وقتی مردم در کوچه خیابان سوال می کنند که چرا کار نمی کنی نمی دانم جوابشان را چه بدهم.

محمد شیری درباره کم کار شدن در سال‌های اخیر گفت: متاسفانه پیشنهاد خوبی مطرح نمی‌شود و من صرفاً در انجمن خانه سینما فعالیت دارم. از نظر من اگر بازیگر کار نکند برایش مرگ تدریجی رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: فیلمنامه‌ها فقط برای جوانان نوشته می‌شود و سناریست‌ها داستانی برای امثال ما نمی‌نویسند.

بازیگر «شب های برره» به رد کردن پیشنهاد‌های خارجی اشاره و اضافه کرد: من پیشنهاد از آن طرف آب هم داشته‌ام و رد کرده‌ام زیرا من نمی توانم مردمم را رها کنم. من برای این مردم کار می کنم و دستمزد اصلی‌ام را از مردم می‌گیرم.

شیری با اعلام بی اطلاعی مخاطبان از نبود پیشنهاد برای بازیگران خاطرنشان کرد: وقتی مردم در کوچه خیابان سوال می کنند که چرا کار نمی کنی نمی دانم جوابشان را چه بدهم. من نمی دانم چه اتفاقی افتاده و از زمانی که من برای کاری جایزه گرفتم، دیگر پیشنهادی به من نمی شود. بدون شک اگر پیشنهاد خوبی باشد با جان و دل قبول خواهم کرد.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
    4 18
    اتفاقا می رفتی بیشتر با مردم بودی. همین مردم کارهاتو می دیدن دیگه. خارجی ها که نمیان کارهای شبکه های فارسی زبان رو تماشا کنند....
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
    9 4
    چند روز پیش مصاحبه نواب صفوی رو هم توی سایتتون گذاشته بودید. چرا پیشنهاد از اونطرف آب مساوی با پشت کردن به ملت و خیانت محسوب میشه؟ آخه یعنی چی این حرفا؟ شما میتونی پیشنهادها رو بررسی کنی و جواب نه بدید. شما چون میخواهید در ایران زندگی کنید اجبارا به پیشنهادات خارج از کشور جواب رد میدهید ولی نباید منتی بر سر مردم بگذارید.
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
    7 0
    قووربونت وشم جیگر
  • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
    7 4
    اشتباه کردی مردم دارن زندگی خودشونو می کنن به سختی هم عادت دارن نگران وضعیت خودت باش، مریض و شکسته بشی همین مردم سراغتو نمیگیرن موقعیتت و موفقیتت رو برای مردم به خطر ننداز مردم فقط مردم هستن
  • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
    13 0
    واقعاً بازیشون تو سیمای اقتصادی تماشایی و تو شب های برره در نقش سالار خان فوق العاده بود،امیدوارم بازم تو کارای مدیری و صحت ایشون رو ببینیم.