دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار پستی در اینستاگرامش به حواشی بازی تراکتورسازی و استقلال تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین متن و تصویر صفحه اینستاگرام محسن رضایی را در زیر مشاهده کنید:

خلیج فارس و آذربایجان

تنها فرمانده‌ای که پيكر پاكش در دفاع از مرزهاى ایران اسلامی از طریق رود دجله و اروند رود به آب‌های خلیج فارس پیوست و هرگز برنگشت آقا مهدی باکری بود.

آقامهدی باکری نماد غیرت آذربایجان بود. خلیج فارسِ ايران با اتكا به ملتى شجاع همیشه فارس خواهد ماند. توطئه‌گرانى چون انگلیس و امثال آن هم اگر بخواهند در اين زمينه ماجراجویی کنند و دنبال تفرقه پراکنی باشند، برادران آقامهدى باكرى، يعنى جوانان آذربایجانی ما، با سایر اقوام ایرانی، بختیاری‌ها، لُرها، کُردها ، بلوچ‌ها،  فارس‌ها، سینه‌های خود را در دفاع از ایران اسلامی سپر خواهند کرد. 

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
    1 1
    جناب اقای سر لشگر اوغور بخیر زود از خواب بیدار شدی اقای رضایی تا حال کجا بودی چرا وقتی اقای علیرضا فغانی سر تیم تراکتور سازی در تبریز برید تا سپاهان قهرمان بشه یک کلمه از حقوق میلیون ها اذری زبان که عشقان تیم شهرشان تراختور بود دفاع نکردی وفرصت را به تلویزیون گنش تی وی دادی تا با مطرح کردن شعار های ناسیونالیستی مردم رابه نظام بدبین کند اقای رضایی چرا در ماجرایی فیتلیه ها خاموش ماندی اقای رضایی خودت بهتر از همه می دانی تاریخ یک ملت با اسطوره هایش اجنین وشناخته می شود اکرمردم فارسی زبان رستم وسهراب وفردوسی اطوره خود می دانند تورک زبانان نیز کوراوغلی وبابک را اسوره خویش می شناسند همان بابکی که در مقابل خلفای فاسد وفاجر که قاتل امامن شیعه هستندوایستاد ومبارزه کرد
  • بی نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
    1 0
    فكر نكنم ربطي به استقلال و تراكتور داشته باشه