دبیر فدراسیون تیراندازی می‌گوید رئیس این فدراسیون قصد شکایت به مجامع بین‌المللی را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نواب نوری دبیر فدراسیون تیراندازی درباره ماجرای تهدید مهدی هاشمی به شکایت از مسئولان وزارت ورزش توضیح داد که منظور هاشمی، شکایت به محاکم داخلی بوده نه مراجع بین المللی. نوری گفت: منظور هاشمی از شکایت، محاکم داخلی بوده نه مجامع بین المللی. او گفته که اگر این روند ادامه پیدا کند شکایت خواهد کرد و به نوعی موضوع را شخصی کرده نه اینکه بگوید به مراجع بین المللی شکایت می کند. ما نمی خواهیم ورزش ایران را خراب کنیم.
دبیر فدراسیون تیراندازی ادامه داد: هاشمی از اول هم با این موضوع که ماجرا به مراجع بین المللی کشیده شود مخالف بوده. اولین بار هم خود وزارت ورزش ماجرا را به فدراسیون جهانی کشاند و حتی ما به خاطر این مسئله تحت فشار هستیم و نمی دانیم باید چه جوابی به فدراسیون جهانی بدهیم.
نوری گفت: ما می ترسیم برای کل ورزش کشور مشکل ایجاد شود. کاش از همان اول جلسه ای بین دیوان عدالت، وزارت ورزش و فدراسیون برگزار می شد و یک تصمیم می گرفتند و ماجرا به مجامع بین المللی کشیده نمی شد. ما حتی به قسمت حقوقی وزارت ورزش زنگ زدیم و گلایه کردیم که چرا این مبحث مطرح شده است. شاید از این بحثی که ایجاد شده، دخالت دولت در ورزش تعبیر شود و به ورزش کشور لطمه بزند که فدراسیون تیراندازی اصلا موافق این ماجرا نیست. آقای هاشمی هم به هیچ وجه نظرش این نبوده که به مراجع بین المللی شکایت کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =