ایرنا نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر 860 هزار کارگر ساختمانی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که بیمه آنها یک هزار و 800 میلیارد تومان برای این سازمان بار مالی به همراه دارد اما ما تاکنون تنها توانسته ایم 800 میلیارد تومان آن را تامین کنیم.

علی ربیعی، پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح های بیمارستانی در بیمارستان شهید بهشتی شیراز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما گسترش خدمات تامین اجتماعی در مناطق محروم است و براین باوریم که کارگران، مناطق دور افتاده و شهرستان ها باید خدمات بیشتری در حوزه درمان و سلامت دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: سازمان تامین اجتماعی در شهرهای جهرم، فسا، لامرد و استهبان فارس مراکز درمانی دارد و در این سفر برای پیشبرد طرح های درمانی در شهرهای یاد شده هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

ربیعی ادامه داد: در شهرستان های داراب، ممسنی و سپیدان فارس نیز مراکز درمانی تامین اجتماعی در حال ساخت است و دستور پیگیری موضوع و شتاب در احداث این مراکز درمانی صادر شده است.

این مقام مسئول، همچنین به راه اندازی مراکز ورزشی در شهرستان های جهرم، فراشبند و قیر و کارزین در استان فارس اشاره کرد و گفت: این طرح ها با صرف 6 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: با هدف توسعه طرح های اقتصادی نیز، بزرگترین مجموعه دامداری جنوب کشور با مشارکت تامین اجتماعی با 6 هزار راس گاو و با 35 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان مرودشت فارس احداث شده است.

ربیعی افزود: در این طرح شیر خام پایه شیر خشک تولید خواهد شد و از آن ، شیر خشک ایرانی با استاندارد جهانی تولید خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که از امسال مبادرت به صادرات محصولات لبنی ایران به روسیه، آذربایجان و ارمنستان خواهیم کرد، گفت: این محصولات پیشتر به کشور افغانستان و عراق صادر می شد.

 

39223

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =