ایلنا نوشت: وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات خدمت به امنیت جامعه را همانند گذشته البته با تاکید بیشتر فقط از مسیر احکام شرع، رعایت حق الناس و حلال و حرام دنبال می‌کند.

حجت الاسلام سید محمود علوی صبح امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران در محل مجتمع فرهنگی گوهرباران ساری افزود: وزارت اطلاعت بار سنگین اطلاعاتی و امنیت را به دوش دارد که با رعایت شرع اسلام، ارزش‌های اسلامی و قانون جمهوری اسلامی انجام می‌دهد به همین دلیل به هیج عنوان حتی از یک عمل خلاف شرع و قانون دفاع نمی‌کند.
وی امنیت را یک نیاز ضروری در جامعه دانست و گفت: امنیت نعمتی است که امروز در نظام جمهوری اسلامی بر خلاف دیگر کشورهای دنیا، مجهول نیست و مردم ضد امنیتی را در کنارشان نمی‌بینند.

وزیر اطلاعات توضیح داد: امروز کشورهای مختلف منطقه و حتی در کشورهای آمریکایی و اروپایی شاهد انفجار‌های مختلف ضد امنیتی هستیم.

وی گفت: در حالی که بیشتر کشورهای دنیا در کام ناامنی فرورفته است که جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل قرار دارد و این حق طبیعی ملت جامعه ما است.

وی امنیت پایدار و اقتصاد شکوفا را از عبودیت پروردگار توصیف کرد و بیان داشت: این گونه امنیت و اقتصاد، معنویات را در جامعه افزایش می‌دهد و در واقع ایمان مردم را به اسلام تقویت می‌کند.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: امنیت فیزیکی مهم است اما احساس امنیت در جامعه نیز ضرورت دیگری است و اهداف تاسیس حکومت اسلامی بوجود آوردن احساس امنیت است.

وی گفت: هر حرکتی که احساس امنیت مردم را خدشه دار کند در اسلام و حکومت دینی محکوم است.

وی بیان داشت: باید با قدرت نظامی نیز امنیت را بالا ببریم تا دشمن حساب ببرد.

وزیر اطلاعات گفت: به طور یقین آسیب پذیری کار اطلاعاتی از مسیر خلاف شرع بیشتر است و نتیجه مطلوب فقط با رعایت اخلاق اسلامی بوجود می‌آید و کار در این چاچوب دارای ارزش است.

وی بیان داشت: کار با رعایت شرع و اخلاق ارزشمند و برکات دارد و در وزارت اطلاعات به این نکات هموراه مورد تاکید و مورد توجه قرار می‌گیرد.

علوی گفت: وزارت اطلاعات با این شیوه اشراف اطلاعاتی، صیانت از افراد، ضربه به موقع به حرکات دشمن و صیانت از نیرو‌های خودی رابه درستی انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: همچنین هزارن میلیارد تومان فرار مالیاتی با دخالت به موقع وزارت اطلاعات به خزانه دولت بازگشت خورده است. وی گفت: امروز با انواع فساد‌های اقتصادی بزرگ با اشراف اطلاعاتی برخورد و مانع انجام عملی فساد شده است.

وزیر اطلاعات گفت: امروز عمده امنیت نظام با هزینه و حاشیه کم در نظام جمهوری اسلامی حل می‌شود چراکه با تشکیلات اطلاعاتی ایران، کاروزیده و پخته شده است.

وی همکاری اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی و و دیگر نیروهای اطلاعاتی را مطلوب توصیف کرد و گفت: امروز همدلی خوبی بوجود آمده است و همه ما خودمان را مستلزم به ارائه گزارش و اجرای منویات رهبری می‌دانیم.

23213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =