امروز در دوم دی‌ماه، اخبار پربازدید در اطراف و اکناف ماجرای افشای سخنان محرمانه ظریف در صحن غیرعلنی مجلس دور می‌زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مهمترین اخبار سیاسی امروز روحانی اعلام کرد: می‌توانیم سوآپ نفت در بنادر دریای خزر داشته باشیم.  البته در این بین افشای جزئیات جدید از سخنان محرمانه ظریف درمجلس هم باعث شد تا مخاطبان این خبر را بخوانند. البته در این بین  تعبیر جالب فایننشال‌تایمز درباره مرد شماره یک روزنامه کیهان هم خواندنی بود.

سه خبر درباره بازار ارز، پربازدیدترین اخبار اقتصادی بود. اینکه سقوط قیمت دلار در بازار اتفاق بیفتد موضوع تازه ای نیست ولی با وجود پیش بینی ها از افت نرخ ارز، باز هم بازار ارز غافلگیر شد. کارشناسان در این میان معتقدند قیمت کنونی دلار واقعی نیست.

سه برنامه تلویزیونی هم در سرویس فرهنگ و هنر ماپربازدید بود. شب تسویه‌حساب رامبد‌جوان با صاحب جناب‌خان حسابی حال مخاطبان جعبه جادو را جا آورد تا با خبر  حضور آزاده صمدی به عنوان مهمان جمعه شب مدیری باعث شود نگاه ها به سمت استاندآپ کمدی های تلویزیونی جذب شود. در این بین دشمنی ادامه‌دار کیهان با «فروشنده» هم باعث تعجب مردم شد.

در سرویس جامعه روایت ترس از تنهایی و حسرت‌های دخترانی که مجرد مانده‌اند و ازدواج نکرده‌اند پربازدیدترین مطلب بود. همچنین خاطرات یک‌پزشک از مناطق‌محروم هم خواندنی بود تا با تحلیل معاون قالیباف از ترافیک مصنوعی تهران در لیست کلیک خورهای امشب ما درآید.

در سرویس بین الملل هم ناچاقی حال ملکه انگلیس پربازدیدترین اخبار بود. همچنین عامل ترور سفیر روسیه از نگاه اردوغان هم مشخص شد که مطلبی خواندنی است. در کشمکش قدرت بین دو رقیب دیرین هم روسیه خواستار عذرخواهی روزنامه‌نگار آمریکایی شد.

در سرویس فناوری اطلاعات هم ماجرای به دادگاه کشاندن گوگل به دلیل نصب برنامه جاسوسی از کارمندان پربازدید بود.

در این بین دو کلمه هم از قیمت دلار و متلک جدید به احمدی‌نژاد و کاغذ پاره‌ها بشنوید!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =