به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازبابل ، دکترمنصوربابایی معاون پژوهشی این مرکز از کسب عنوان واحد برتر توسعه تحقیقات بالینی در دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مازندران ،دکتر بابایی ادامه داد: واحد توسعه تحقیقات بالینی این بیمارستان در سال 1389 در جهت ارتقا ظرفیت های پژوهشی پژوهشگران افتتاح شد.
معاون پژوهشی بیمارستان آیت‌ا... روحانی(ره) بابل ادامه داد: مشاوره و راهنمایی در نگارش پایان نامه ها ، پروپوزال نویسی، مقاله نویسی، متدولوژی طرح های تحقیقاتی و مشاوره آماری و آنالیز داده ها از فعالیتهای این واحد می باشد.
وی همچنین اضافه کرد: امورات مربوط به بررسی و تصویب طرح های تحقیقاتی ، پایان نامه ها و ارسال مقالات به مجلات از دیگر فعالیت های این واحد می باشد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 55 طرح تحقیقاتی و پایان نامه در کمیته پژوهشی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان روحانی مورد بررسی قرار گرفته است و 27 مقاله با کمک خدمات این واحد در مجلات معتبر به چاپ رسیده است.
وی اضافه کرد: 15 مقاله نیز در همایش های داخلی و خارجی با همکاری کارشناسان واحد ارائه شده است.
این مسئول گفت: این واحد در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی بابل، عنوان واحد برتر توسعه تحقیقات بالینی را کسب کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =