پزشکی قانونی ایلام چندین نوبت اگهی استخدام داده است اما تاکنون کسی مراجعه نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،ساسان روندی مدیر کل پزشکی قانونی ایلام اظهار داشت: پزشکی قانونی به عنوان نهادی که جمعیت زیادی با آن سرو کار دارند احتیاج به استخدام نیروهای دارد که بتوانند پاسخگویی مناسبی به مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه نسبت مراجعان به میزان پرسنل پزشکی قانونی بسیار زیاد است گفت: ما سال گذشته 4 پزشک در این اداره داشتیم ولی متاسفانه دو پزشک این کار را رها کردند و بعد از سالها خدمت حاضر نشدند که به همکاری با ما ادامه دهند و اینک ما با دو پزشک کادر عمومی و یک پزشک متخصص طرح جوابگوی مردم هستیم. این در حالی است که ما به ده پزشک عمومی و متخصص در این مرکز نیاز داریم.

روندی در مورد علت خالی بودن این صندلی ها و حاضر نشدن پزشکان به همکاری اضافه کرد: ما در سالهای گذشته چندین نوبت آگهی استخدام زده ایم ولی متاسفانه پزشکان با توجه به حقوق پایین که حدود 4 میلیون تومان است و سختی هایی که کار پزشکی قانونی دارد حاضر به همکاری نیسیتند و اینک چندین صندلی خالی برای استخدام داریم که چنانچه پزشکان در هر جای کشور که موافق باشند می توانند با مراجعه به پزشکی قانونی ایلام به استخدام در آیند.

وی در پایان با اشاره به اینکه هنگامی که دوره ای آموزشی برای پزشکان مرکر وجود دارد به دلیل کمبود نیرو، نمی توانند به دوره بروند از همه مسئولان ذیربط در این امر خواست نسبت به مشکلاتی که پزشکی قانونی ایلام دارد توجه نمایند و نسبت به حل آنها به خصوص در اختیار قرار دادن ماشین مناسب اقدام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =